Bobfisk Skrevet 14. mars 2013 Del Skrevet 14. mars 2013 Jeg og noen venner er nå snart russ. Det er vanlig å ha russebil, men vi har tenkt å ha sparkesykkel isteden. Er det noen som har lyst å sponse en miljøvennlig og grei gjeng, ved å donere noen sparkesykler dere ikke lenger har bruk for? Setter pris på alle tilbakemeldinger. Lenke til kommentar
Marius5051 Skrevet 14. mars 2013 Del Skrevet 14. mars 2013 Jeg vil sponse deg med noen vise ord: 1. Prøv å finn en sparkesykkel med stort forhjul. Disse er alt i alt bedre på A til B bruk, og de er mer "fylla-vennlige" i og med at de ikke har så lett for å låse forhjulet (http://biltema.no/no/Fritid/Lek-og-hobby/Utendors/Lekekjoretoy-og-skate/Sparkesykkel-8-45700/) 2. Plutselig mye sparking kan fort gi en skikkelig kjip betennelse i en sene under foten (slik jeg fikk i løpet av sommer'n 2012) som tar laaang tid å bli kvitt. Lenke til kommentar
TheMproductions Skrevet 15. mars 2013 Del Skrevet 15. mars 2013 Stikk til Coop Obs. Sparkesykkel til 300kr. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå