HTTB Skrevet 14. mars 2013 Del Skrevet 14. mars 2013 (endret) Hei, vi er en klasse i sosialkunnskap i VG3 som gjennomfører en spørreundersøkelse. Så om noen har lyst til å svare så er det bare å svare i vei (det er en god del spørsmål). http://www.questalyz...al8935013117150 (Satser på at jeg har postet i rett tråd!) Takker på forhånd for svar! HTTB Endret 14. mars 2013 av HTTB Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 14. mars 2013 Del Skrevet 14. mars 2013 Prøver dere å finne sammenhengen mellom kriminalitet og rødt hår? Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 14. mars 2013 Del Skrevet 14. mars 2013 Synes det var en bra undersøkelse med gode spørsmål. Imponert! Lenke til kommentar
HTTB Skrevet 14. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2013 Det var læreren som bearbeidet spørsmålene og ja, jeg ble litt overrasket over dette spørsmålet med rødt hår. Hva hun tenkte på vet jeg ikke, men jeg tviler på at en prøve å knytte folk med rødt hår mot kriminalitet Lenke til kommentar
Extraterrestrial Skrevet 14. mars 2013 Del Skrevet 14. mars 2013 Prøver dere å finne sammenhengen mellom kriminalitet og rødt hår? Haha, tenkte akkurat det samme. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 14. mars 2013 Del Skrevet 14. mars 2013 Noe merkelige svar ett par steder, er det f.eks umulig å begått både vinningskriminalitet og trafikk-kriminalitet? Og hvor man er fra er burde vel fylles ut litt mer enn bare nabolaget ditt Men igjen, man burde ikke endre spørreundersøkelser underveis heller... Lenke til kommentar
Extraterrestrial Skrevet 14. mars 2013 Del Skrevet 14. mars 2013 Ooog, det spørsmålet om man drikker. Jeg måtte velge "Aldri" siden jeg kun drikker et par ganger i året, det var ingen andre valg enn måned/uke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå