Espen Jansen Skrevet 14. mars 2013 Del Skrevet 14. mars 2013 Er japansk mordmysterium redningen for PlayStation Vita? Les hele saken Lenke til kommentar
duppsko Skrevet 14. mars 2013 Del Skrevet 14. mars 2013 Da PS3en min er på reparasjon er det dette spillet jeg har sittet med i 5-6 timer hver dag. Er vel oppe i 35-40 timer. Kampene utgjør vel kun 20%(?) av spillet. Anbefales på det sterkeste! Lenke til kommentar
Sir-Allistair Skrevet 14. mars 2013 Del Skrevet 14. mars 2013 Da kona alltid bruker ps3-en er det dette spillet jeg har sittet med, tja, siden kjøpte det. Men seriøst; fantastisk bra så langt! Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 14. mars 2013 Del Skrevet 14. mars 2013 Kjøpte det i går, får se om det måler seg med gamle FF. Tviler litt. Lenke til kommentar
RadJostein Skrevet 14. mars 2013 Del Skrevet 14. mars 2013 Kjøpte det i går, får se om det måler seg med gamle FF.Tviler litt. Persona 4 går alle FF-spill en høy gang, med kanskje ett unntak, sekseren. Men det er det beste rollespillet jeg vet om! Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 14. mars 2013 Del Skrevet 14. mars 2013 Persona 4 går alle FF-spill en høy gang, med kanskje ett unntak, sekseren. Men det er det beste rollespillet jeg vet om! Er bare redd for de dungeone og at spillet ikke har noe seriøs tone som FF. Persona har litt mye skrikende fans og det er lett og la seg lure av hva de sier. Lenke til kommentar
duppsko Skrevet 14. mars 2013 Del Skrevet 14. mars 2013 dungeons'ene er helt elendige, men det er bare en mindre del av spillet. Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 14. mars 2013 Del Skrevet 14. mars 2013 (endret) Genialt spill. Sjelden har jeg blitt så "hekta" på noe som dette spillet her. Vanskelig å legge i fra seg. Må bare spille 5 minutter til..... Men sier meg enig med duppsko angående dungeonene. Combat derimot er veldig gøy. Skulle ønske Ni No Kuni hadde valgt samme combat systemet. Endret 14. mars 2013 av firberblad 1 Lenke til kommentar
RadJostein Skrevet 15. mars 2013 Del Skrevet 15. mars 2013 Persona 4 går alle FF-spill en høy gang, med kanskje ett unntak, sekseren. Men det er det beste rollespillet jeg vet om!Er bare redd for de dungeone og at spillet ikke har noe seriøs tone som FF.Persona har litt mye skrikende fans og det er lett og la seg lure av hva de sier. Det har en seriøs tone men i tillegg har det mye humor og menneskelighet. Personene (heh) føles som ekte mennesker i en grad som de ALDRI har gjort i Final Fantasy. Lenke til kommentar
RadJostein Skrevet 15. mars 2013 Del Skrevet 15. mars 2013 Kjøpte det i går, får se om det måler seg med gamle FF.Tviler litt. Men la meg si det slik: du går glipp av noe helt spesielt hvis du ikke spiller Persona 4. Final Fantasy sin storhetstid er over for alltid og Persona 4 er som et friskt pust, en vitamin-innsprøytning som JRPG-sjangeren virkelig trengte. Det er bra skrevet, har bra stemmeskuespill, gøyal combat, og jeg liker faktisk dungeonene veldig godt. Dette spilelt er en 5-stjerners opplevelse fra start til slutt. Det er en grunn til at folk elsker det så mye. Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 15. mars 2013 Del Skrevet 15. mars 2013 Men la meg si det slik: du går glipp av noe helt spesielt hvis du ikke spiller Persona 4. Final Fantasy sin storhetstid er over for alltid og Persona 4 er som et friskt pust, en vitamin-innsprøytning som JRPG-sjangeren virkelig trengte. Det er bra skrevet, har bra stemmeskuespill, gøyal combat, og jeg liker faktisk dungeonene veldig godt. Dette spilelt er en 5-stjerners opplevelse fra start til slutt. Det er en grunn til at folk elsker det så mye. er 3 timer inn, liker karakterene og skolen 1 Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 15. mars 2013 Del Skrevet 15. mars 2013 Har spillt dette en del nå. Endelig ett bra spill til vita. 1 Lenke til kommentar
RadJostein Skrevet 15. mars 2013 Del Skrevet 15. mars 2013 er 3 timer inn, liker karakterene og skolen Og nettopp DET elementet blir bare bedre og bedre utover. Du blir introdusert til flere og flere av dem. 1 Lenke til kommentar
g.i.r.l. Skrevet 15. mars 2013 Del Skrevet 15. mars 2013 Bra spill helt til etter 30 timer begynner å kjenne mangelen av variasjon, og forstår at en skal fortsette å traske rundt i samme 5 omgivelsene i ca 40-50 timer til. Spillet er totalt blottet for variasjon og er ihvertfall 30 timer for langt. Historien er riktignok spennende, og kampsystemet er bra, men ting snegler seg så sakte fremover at en tredjedel kunne vært nok. Det er litt begrenset hvor gøy det er å løpe rundt å pleie digitale vennskapsbånd, og det blir ikke bedre av at en må gjøre lekser i tillegg. Bra spill med seriøse "pacing" problemer. Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 24. mars 2013 Del Skrevet 24. mars 2013 Og nettopp DET elementet blir bare bedre og bedre utover. Du blir introdusert til flere og flere av dem. Dette spillet er jo dritbra! 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå