MarSov Skrevet 14. mars 2013 Del Skrevet 14. mars 2013 Hei. Jeg fekk nettopp instalert altibox i huset. med hjemmebase og ruter. jeg har hat telenor og zyxel ruter derfra og var lite fornøyd med denne. er det noen mulighet får å bare bytte den ut med en cisco linksys 2500? Lenke til kommentar
PavilionI7 Skrevet 14. mars 2013 Del Skrevet 14. mars 2013 Hei! Slik jeg forstår det har du fått installert en såkalt "alt-i-et-boks". Selv har jeg en slik og har samme mening som deg, lite fornøyd med både rekkevidde og innstillings-muligheter. Det som du evt. kan gjøre, er å skru av trådløs funksjonen på Zyxel-ruteren, deretter koble Linksys'en direkte til Zyxel-ruteren. Christian Lenke til kommentar
MarSov Skrevet 14. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2013 ja det stemmer nåk det. men jeg har prøvd det med samme ruteren bare telenor sin. og det fungerte ikkje å bridge mode. men kan foraldel prøve Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 14. mars 2013 Del Skrevet 14. mars 2013 Det fungerer. Du er ikke den første til å gjøre det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå