PROuser Skrevet 14. mars 2013 Del Skrevet 14. mars 2013 Noen som vet om norske butikker som selger denne tanntrådholderen? Den er utrolig grei i bruk.. Men jeg må ha meg en ny. Lenke til kommentar
Schwarzwald Skrevet 14. mars 2013 Del Skrevet 14. mars 2013 (endret) Jeg bruker denne, som jeg personlig synes er enda lettere og greiere i bruk enn den du viser til. Jeg husker ikke hvor jeg kjøpte denne, bortsett fra at det var i en matbutikk. Men de har den i hvert fall på Vitus Apotek. Det finnes også refill-pakninger. Endret 14. mars 2013 av Bergendahl 1 Lenke til kommentar
PROuser Skrevet 15. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2013 Ser grei ut, men blir litt dyr i lengden, ca 10 ganger dyrere.. Takker for tipset. Enkelte tannleger skal vist nok selge dem, men vet ikke hvor. Ellers bestiller jeg bare fra utlandet. Lenke til kommentar
Schwarzwald Skrevet 15. mars 2013 Del Skrevet 15. mars 2013 Ser grei ut, men blir litt dyr i lengden, ca 10 ganger dyrere.. Takker for tipset. Enkelte tannleger skal vist nok selge dem, men vet ikke hvor. Ellers bestiller jeg bare fra utlandet. De små delene man bytter ut, er det bare å skylle og bruke om igjen flere ganger. Jeg har hatt en refillpakning i en evighet nå, og jeg synes den er ti ganger lettere å bruke enn den du viser til (har prøvd den etter tips fra tannlegen min som selger de) 2 Lenke til kommentar
zeebra Skrevet 25. mars 2016 Del Skrevet 25. mars 2016 Noen bedre svar på denne tråden? De nye greiene de selger er kun for å selge så mye tilbehør som mulig og unødvendig fjas. Jeg leter også etter en slik enhet som OP, hvor man bare setter vanlig tanntråd på. Jeg vurderer faktisk å få et 3d skrive firma til å lage en slik, fordi det greiene de selger idag er helt unødvendig konsumdritt hvor profitt står i sentrum. Lenke til kommentar
andreasn Skrevet 25. mars 2016 Del Skrevet 25. mars 2016 Søk på tanntrådholder på Google gir denne. Det er vel samme? https://www.apotek1.no/produkter/ekulf-flosser-tanntraadholder-1stk-807933p Jeg har en lignende selv. Har hatt den i evigheter og husker ikke hvor jeg kjøpte den. Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 25. mars 2016 Del Skrevet 25. mars 2016 det er fullt på ebay, søk på floss holder Lenke til kommentar
PROuser Skrevet 26. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2016 Gikk heller for små engangsholdere. Geniale. Lenke til kommentar
zeebra Skrevet 26. mars 2016 Del Skrevet 26. mars 2016 (endret) De der er ikke så veldig praktisk bak i munnen. Hodet er vinklet helt feil på enheten. Dessuten er det jo helt unødvendig med så mye plast/søppel hver eneste gang, når man egentlig kun trenger litt tanntråd. Endret 26. mars 2016 av zeebra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå