Mythbuntu Skrevet 15. mars 2013 Del Skrevet 15. mars 2013 Oi fulgt med på lanseringen.. Yess DA blir det Samsung Galaxy s4 på meg... Dette var over all forventning.. Exynos 5 Octa processor, clocked at 1.6GHz Lenke til kommentar
bigggan Skrevet 15. mars 2013 Del Skrevet 15. mars 2013 Hva tror dere om at noen av funksjonene kommer over til S3? Lenke til kommentar
Re-Offender Skrevet 15. mars 2013 Del Skrevet 15. mars 2013 Hva tror dere om at noen av funksjonene kommer over til S3? Mye mulig at noe kommer, men ikke før et senere tidspunkt, tipper de slipper noe av det nye når S4 begynner å bli "gammel" Hva var spec listen de viste på slutten? http://www.gsmarena.com/samsung_i9500_galaxy_s_iv-5125.php 1 Lenke til kommentar
Klatt3n Skrevet 15. mars 2013 Del Skrevet 15. mars 2013 (endret) Hvilken får vi her i Norge? I9505 eller I9500? Amobil sier I9505 i faktaboksen sin hvor det sitter en Exynos octaprosessor klokka til 1.8GHz, mens GSMArenas I9500 (international?) viser til en Cortex-A15 på 1.6GHz. Anyone? Edit: - Prosessoren kommer i to varianter, en med fire og en med åtte kjerner.- Det er varianten med fire kjerner som kommer til Norge, for det er bare den som støtter 4G. Hilsen Samsung Norge. Edit 2: Amobil oppdaterte nettopp til 1.9GHz, det samme sier VG.no. Hva skjer. Prosessor: 1,9 GHz firekjerners Snapdragon 600 eller Exynos 5 Octa 5410, 8 kjerner (4x Cortex A15 @1,8 GHz, 4x Cortex A7 @1,2 GHz. PowerVR SGX 544MP grafikkprosessor. Virker som om vi får Snapdragon her i Norge ja. Var ikke halve poenget med Octaprosessoren at den skulle spare strøm? Det er vi altså så heldig å få slippe her i Norge? Endret 15. mars 2013 av Klatt3n Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 15. mars 2013 Del Skrevet 15. mars 2013 Det er vel bare snapdragon som støtter LTE, som er norges storsatsning. Lenke til kommentar
Leifen18 Skrevet 15. mars 2013 Del Skrevet 15. mars 2013 Skjønner ikke det... Trodde da at Octaen støttet LTE normalt sett? Lenke til kommentar
-ɐMoԀ- Skrevet 15. mars 2013 Del Skrevet 15. mars 2013 Jaha? så to nye sensor typer + IR (fjernkontroll) er ikke et betydelig antall? Og 441ppi OLED skjerm holder heller ikke? Men det det softwaremessige som hadde mest ny innovasjon, syns nesten synd på de andre mobilprodusentene etter denne ;-) Er du skuffet over at den ikke hadde telekinetiske evner og evnen til å teleportere deg fra romskipet ditt til mars, venus eller andre planeter som klokkene de hadde i Star Trek? Kan jo starte med det jeg ikke er så imponert over, software... slike ting som den kommer med kan man også vil også komme på S3, eventuelt i en modda rom. Så det gjør på ingen måter S4 noe "bedre". Hw. OM det blir slik som S3, så kommer kun 16 GB versjonen til Norge De sa vel heller ikke noe om trådløs lading slik jeg har på min S3 eller som andre kommer med. Hva skal man egentlig med fuktmåler? Men jo det er jo egentlig den mest komplette tlf, men det er en liten bismak kjenner jeg, PS jeg sier ikke at den er ræva. BTW. teleport finnes men det er dessverre ikke på mobilstørrelse enda. Lenke til kommentar
teitur Skrevet 15. mars 2013 Del Skrevet 15. mars 2013 De sa vel heller ikke noe om trådløs lading slik jeg har på min S3 eller som andre kommer med. Trådløs ladeplate: http://www.engadget.com/2013/03/14/Galaxy-S-4-accessories-hands-on/ Lenke til kommentar
-ɐMoԀ- Skrevet 15. mars 2013 Del Skrevet 15. mars 2013 Trådløs ladeplate: http://www.engadget....ories-hands-on/ Lenke til kommentar
Leifen18 Skrevet 15. mars 2013 Del Skrevet 15. mars 2013 Jeg synes det er spennende at Samsung har en så stor lansering, og ikke nevner ting nerdene sitter og venter på. Ingenting om trådløs lading, CPU, GPU, IR, WLAN AC, mm. Helt rart i grunn :-P Lenke til kommentar
teitur Skrevet 15. mars 2013 Del Skrevet 15. mars 2013 Sikkert fordi nerdene er et marginalt marked... For øvrig skrøt de vel av WLAN ac på et tidspunkt? Lenke til kommentar
Leifen18 Skrevet 15. mars 2013 Del Skrevet 15. mars 2013 De nevnte det på nøyaktig samme måte som a/b/g/n :-P Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 15. mars 2013 Del Skrevet 15. mars 2013 Jeg synes det er spennende at Samsung har en så stor lansering, og ikke nevner ting nerdene sitter og venter på. Ingenting om trådløs lading, CPU, GPU, IR, WLAN AC, mm. Helt rart i grunn :-P IR nevnte de noe om og WLAN AC nevnte de. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg