Gå til innhold

I NATT 01:00: Følg Galaxy S IV-lanseringen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Herregud å forbanna negative folk er til denne presentasjonen. Finnes nok premenstrulle mannfolk også.Skulle vel heller vært en nerd som kun leste opp specsa for at mange her inne skulle blitt fornøyd. Syntes presentasjonen er helt ok. Viser massene hvordan man kan bruke mobilen. Massene er stikkordet. Forøvrig er mobilen som forventet. Hadde håpet på nytt design og større batteri. Smil til verden og verden smiler til deg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Skuffende med så likt design ja, selv om jeg syntes S3/Note 2-designet er ganske pent. Har ikke noe imot plastiskk personlig, da det av erfaring tåler en del mer og er mer slitesterkt enn metallaktig materiale eller glass. Så ikke presentasjonen (som alle sier er grufulle), men det var ingenting som var overraskende i lanseringen. (Kanskje designet? Men en negativ overraskelse i så fall.) Meh. Skuffet.

 

Vil tro dette blir den første Samsung-toppmodellen (av Android) som jeg hopper over. Har vært innom S1, S2, Note, S3, Note 2 (current.) Sitter vel på Note 2 til Note 3 kommer, med mindre den faktisk blir 6-ish tommer stor.

 

Hilsen die-hard Samsung-fan.

Endret av Klatt3n
Lenke til kommentar

Det virker som om mange her forventet litt for mye. Det finnes grenser for hva en produsent kan gjøre.

Det er snakk om en produsent som tross alt har to meget gode telefoner på markedet allerede.

Ærlig talt, det er da mange små og fine oppgraderinger her. Greit, presentasjonen er litt klein og designet har ikke endret seg stort (jeg kan virkelig ikke si jeg er lei dette designet, men det er kanskje bare meg), men det får da være måte på til negativtet. Og nei, jeg er ingen fanboy, så ikke kast det i trynet mitt.

Lenke til kommentar

Ja her var det mye skrik og lite ull !

 

Tenker nok HTC får kroner av meg i framtida også siden de er eneste som har hue så langt ute av ræva at de har klart å prioritere lydkvalitet og effekt på lydutgangen istedet for en masse jalla applikasjoner som ingen kommer til å bruke.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...