Ehm97 Skrevet 13. mars 2013 Del Skrevet 13. mars 2013 Hei! Jeg er en 15 år gammel gutt som "driver" litt med en jente i klassen. Innimellom på skolen holder hun rundt meg, og etter skolen sender hun meg meldinger (de er litt "dirty" ) jeg prøver å svare henne med litt dirtye meldinger tilbake, men klarer det ikke... -_- Noen som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 13. mars 2013 Del Skrevet 13. mars 2013 Med å sende meldinger…? Det klarer du vel fint selv. Lenke til kommentar
Ehm97 Skrevet 13. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2013 (endret) Joa. Det er bare det at jeg ikke er noe særlig flink med sånt. Lurte som sagt på om det var mulig å få noen tips til hva jeg kan skrive, ikke en ferdigskrevet melding Endret 13. mars 2013 av Ehm97 Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 13. mars 2013 Del Skrevet 13. mars 2013 Du TROR hun flørter med deg? Jeg vil nå si at det blir vel ikke mer opplagt flørting enn det du sier her Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 13. mars 2013 Del Skrevet 13. mars 2013 Legg meldingene dine på samme nivå eller et nivå som er litt grovere. Kan du gi et eksempel på hva hun skriver i en melding? Det behøver ikke å være noe hun virkelig har skrevet, men i den samme gata. Lenke til kommentar
Dragavon Skrevet 14. mars 2013 Del Skrevet 14. mars 2013 Joa. Det er bare det at jeg ikke er noe særlig flink med sånt. Lurte som sagt på om det var mulig å få noen tips til hva jeg kan skrive, ikke en ferdigskrevet melding Det var ingen av oss som var "flinke" til sånt når vi var 15. Og det er heller ikkje ho. Bare gjør så godt du kan du Lenke til kommentar
PROuser Skrevet 14. mars 2013 Del Skrevet 14. mars 2013 Legg ut en dirty melding du har fått fra henne, så kan vi nok klare å hjelpe deg med et dirty flørtende svar. Lenke til kommentar
fiskerdigg Skrevet 14. mars 2013 Del Skrevet 14. mars 2013 Shit den tråden her kan bli seriøst legendarisk. Surely OP will deliver!??! Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 14. mars 2013 Del Skrevet 14. mars 2013 Skriv at du og kompisen din vil ha sandwich, men klarer ikke lage det uten henne;) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 14. mars 2013 Del Skrevet 14. mars 2013 Si at du har lyst til å gi henne et Colombiansk slips Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 14. mars 2013 Del Skrevet 14. mars 2013 Si at du har lyst til å gi henne et Colombiansk slips Hvorfor skal han ønske å henrette jenta? Gå og troll et annet sted. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 14. mars 2013 Del Skrevet 14. mars 2013 Kan ikke du bare ta deg en Dirty Sanchez and Enjoy. Lenke til kommentar
Holyashell Skrevet 14. mars 2013 Del Skrevet 14. mars 2013 Si det som det er. Du aner ikke hva hun snakker om, men vil helt sikkert forstå bedre dersom hun kunne vise deg i detalj hva hun mener. 2 Lenke til kommentar
fiskerdigg Skrevet 14. mars 2013 Del Skrevet 14. mars 2013 Kan ikke du bare ta deg en Dirty Sanchez and Enjoy. Er du 12 eller? Ser for meg at du har surfa internett og funnet kule utrykk som brukes på ekstremt barnslige og spekulative seksuelle handlinger, som egentlig ikke gjør annet enn å nedverdige kvinnen du har sex med. Colombian necktie betyr å kutte hodet av noen. En dirty sanchez er å smøre bæsj på overleppa til noen så det ser ut som en bart. Ville du oppriktig talt gjort noe sånt? Nei? Didnt' think so. Grow up, fyren trenger hjelp, ikke trolling. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 14. mars 2013 Del Skrevet 14. mars 2013 Colombiansk slips betyr ikke å kutte hodet av noen, men å kutte strupen og dra tungen ut av såret i halsen slik at du får et "mini slips". Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 14. mars 2013 Del Skrevet 14. mars 2013 Skriv at du og kompisen din vil ha sandwich, men klarer ikke lage det uten henne;) I disse moderne likestillingstider er det kanskje litt for grovt å be henne om å komme seg tilbake til kjøkkenet. 1 Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 14. mars 2013 Del Skrevet 14. mars 2013 I disse moderne likestillingstider er det kanskje litt for grovt å be henne om å komme seg tilbake til kjøkkenet. Denne sandwichen kan lages på flere steder enn bare kjøkkenet:) Lenke til kommentar
fiskerdigg Skrevet 15. mars 2013 Del Skrevet 15. mars 2013 Colombiansk slips betyr ikke å kutte hodet av noen, men å kutte strupen og dra tungen ut av såret i halsen slik at du får et "mini slips". Takk for informasjonen, din eksistens er virkelig en berikelse for verden. 2 Lenke til kommentar
Ehm97 Skrevet 15. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2013 (endret) Beklager for sent svar... Har vært litt hektisk de siste dagene... Det var mange forslag her ja, sandwitch og greier xD På en melding skrev ho:"But babe, when we're done, I don't wanna feel my legs". Kan nok tolkes på forskjellige måter... men i forhold til det ho har skrevet før, så er det ment dirty ja Endret 15. mars 2013 av Ehm97 Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 15. mars 2013 Del Skrevet 15. mars 2013 Svar at du skal kjøre henne så hardt at hun ikke kan gå på en uke. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå