Lien- Skrevet 13. mars 2013 Del Skrevet 13. mars 2013 Hei, det er over 4 år siden jeg kjøpte meg pc selv så er litt ute av gamet og må spørre her. Foreldrene mine trenger en bærbar til kontor og hjemmebruk, den bør helst være brukervennlig og komme med ferdig installert Windows, Office og andre grunnleggende ting. Videre må den ha numpad og gjerne stort tastatur og skjerm siden de begynner å få litt dårlig syn. Kjempe-pluss om den er solid og kjent for å ikke ha problemer, så jeg slipper å drive så mye tech-support over telefon.. ; ) Den trenger naturlig nok ikke å være kjempekraftig, men de betaler gjerne litt ekstra for noe som holder seg bra og er kjapt nok selv om en del år. Batteri-tid har ikke så mye å si. Min mor har også lyst til å ha en god backup-løsning og har nevnt ekstern harddisk som mulighet. Jeg tenker at Dropbox kanskje fungerer like greit, men har ikke satt meg så mye inn i det.. Om noen har noen ideer så kom med dem! Sikkert en del bærebare der ute som passer disse enkle kravene, men om noen har noen gode erfaringer eller tips så hadde jeg satt veldig stor pris på det! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå