vooDoo! Skrevet 16. september 2003 Del Skrevet 16. september 2003 Står fast på The library. Den banen hvor man skal følge etter det "lyset". Leder meg frem til en stor dør, sier et eller annet ( som jeg ikke hører pga alt for mange aliens + en veldig dårlig robotstemme). Der står jeg helt til jeg blir drept. Hva gjør jeg feil? Lenke til kommentar
birdie! Skrevet 16. september 2003 Del Skrevet 16. september 2003 Står fast på The library. Den banen hvor man skal følge etter det "lyset". Leder meg frem til en stor dør, sier et eller annet ( som jeg ikke hører pga alt for mange aliens + en veldig dårlig robotstemme). Der står jeg helt til jeg blir drept. Hva gjør jeg feil? du blir drept! Lenke til kommentar
huf Skrevet 16. september 2003 Del Skrevet 16. september 2003 Det du gjør feil er å bruke emnefeltet på en dårlig måte. Hadde du hatt en informativ tittel på posten din så kanskje du hadde fått et svar på det du lurer på. Moderator er varslet. Lenke til kommentar
birdie! Skrevet 16. september 2003 Del Skrevet 16. september 2003 neeei....tror ikke emnefeltet har noe med saken å gjøre. er evigheter siden jeg spillte halo,men tror det er en dør eller heis du skal ned/opp. Lenke til kommentar
vooDoo! Skrevet 16. september 2003 Forfatter Del Skrevet 16. september 2003 Måtte inn å se hva det var likevel du da, huf..... Siden emnet ligger under kategorien hjelp ville jeg tro at de fleste ville forstå at jeg trengte hjelp til halo når jeg bruker emnet halo. Når jeg tenker meg om kunne jeg kanskje definert det bedre da det finnes to alternativer: spillet funker ikke, trenger hjelp eller står fast, trenger hjelp. Hadde det litt travelt der ja. Ser ikke på det som et så veldig stort problem da men.... Endret emnet for deg huf, er jeg ikke grei?. Takker birdie, får se litt mer hva jeg kan finne Lenke til kommentar
Rkskaar Skrevet 16. september 2003 Del Skrevet 16. september 2003 Det du gjør feil er å bruke emnefeltet på en dårlig måte. Hadde du hatt en informativ tittel på posten din så kanskje du hadde fått et svar på det du lurer på. Moderator er varslet. Er vel helt grei emnetittel her? Synes hvertfall jeg. Lenke til kommentar
vooDoo! Skrevet 16. september 2003 Forfatter Del Skrevet 16. september 2003 fant ut av det Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 16. september 2003 Del Skrevet 16. september 2003 Det du gjør feil er å bruke emnefeltet på en dårlig måte. Hadde du hatt en informativ tittel på posten din så kanskje du hadde fått et svar på det du lurer på. Moderator er varslet. Er vel helt grei emnetittel her? Synes hvertfall jeg. Samme her... Lenke til kommentar
Outlook Skrevet 16. september 2003 Del Skrevet 16. september 2003 Må si meg enig med de 2 over meg.. Lenke til kommentar
TST Skrevet 17. september 2003 Del Skrevet 17. september 2003 Her var det veldig mange useriøse og unødvendige innlegg. Emnefeltet er helt uproblematisk. Hold dere til topic. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå