Kurt Lekanger Skrevet 13. mars 2013 Del Skrevet 13. mars 2013 ? Komponentmangel kan være årsaken.HTC One blir forsinket Lenke til kommentar
steinrik Skrevet 13. mars 2013 Del Skrevet 13. mars 2013 Synd, HTC lager meget pene mobiler, og spesifikasjonene er jo helt i toppen av det som er tilgjengelig. Får se om jeg er tålmodig nok.... Lenke til kommentar
Jeg er dum! Skrevet 13. mars 2013 Del Skrevet 13. mars 2013 Det er veldig synd! Håper denne kan hjelpe HTC opp på beina igjen. Det er veldig synd at så mange er hypp på plastikmobiler for tiden... Lenke til kommentar
Sam Crow Skrevet 13. mars 2013 Del Skrevet 13. mars 2013 Veldig synd, håper virkelig dette ikke i alt for stor grad går ut over antall solgte enheter. Imo ser den helt ekstremt mye bedre ut enn både iPhone 5 og ryktebildene av S4. Lenke til kommentar
phewBAR Skrevet 13. mars 2013 Del Skrevet 13. mars 2013 Dette er den som frister mest for min del i år. Lenke til kommentar
Puffah Skrevet 13. mars 2013 Del Skrevet 13. mars 2013 Utrolig lekker telefon.. Har ventet tålmodig til nå, skal klare litt til Selvom jeg holder på å gå på veggene Lenke til kommentar
Maggot_FF Skrevet 14. mars 2013 Del Skrevet 14. mars 2013 Digger telefonen, men må avvente og se hva Samsung kommer med. Etter å ha testet Xperia Z en del frister den ikke mer. Ser utrolig mye bedre ut på bilder enn den er IRL spør du meg, samtidig som den ikke lå særlig godt i hånden. Dog er jeg jeg veldig happy for at Sony er tilbake i racet mer enn de har vært på veldig lenge. Så får vi se om det blir et HTC- eller Samsung-år i år da. Lenke til kommentar
H_Bozz Skrevet 14. mars 2013 Del Skrevet 14. mars 2013 Dette er den som frister mest for min del i år. I år? Det er mars nå da.. Du kan ikke tenkte deg at det kommer noe mere attraktivt en denne mot julen? Liker for oevrig min optimus G pro bedre en HTC one, skjermen og batteriet blir for lite i HTC sin. Synes også kantene ser litt store ut. Lenke til kommentar
Blackster Skrevet 14. mars 2013 Del Skrevet 14. mars 2013 Dessverre så er dette ingen bombe etter min mening. Jeg skjønner egentlig ikke at man lærer dette.. av mine 4 siste telefoner har 3 vært HTC sine "toppmodeller" som er kjøpt rett etter lansering. Htc Desire, var forsinket/levert for lite antall. Og mener å huske var vanskelig å få fatt i HTC Desire HD var vel også forsinket på vei inn...mener jeg lette land og strand rundt for denne HTC One X, her var jeg såpass "klok" at jeg ventet at den kom inn, men jeg mener at denne også ikke kom til riktig tid. Så nå kalkulerer jeg alltid med en måneds forsinkelse på leveransene til HTC. for å være ærlig synes jeg da de heller burde være forsiktige med leveringsdatoene. Lenke til kommentar
Mikkis2k Skrevet 14. mars 2013 Del Skrevet 14. mars 2013 Ser ikke dette.. når BB 10 kom, så var det mange som ikke likte designet.. men når det står "HTC" der så er det fint? UFF. Se på den da? MASSE huller, 2 knapper og en logo? ser jo ikke fint ut jo.. kantene ser alt for "skarpe" ut.. og OS'et er FORFERDELIG... :/ (sense).. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg