DementedAlbino Skrevet 16. september 2003 Del Skrevet 16. september 2003 Vurderer om jeg skal fornye deler av maskinen min eller om jeg skal vente videre. Så nå håper jeg en av dere her har ett bra argument som får meg til å bestemme meg for endten å oppgradere eller vente videre. Har følgende komponenter nå: Athlon XP 1800+ MSI K7T266 Pro2 512 MB PC2100 DDR SDRAM RADEON 9700 Creative SB Live! Sound Card Seagate Barracuda (80 GB, 7200 RPM, Ultra-ATA/100) x2 PIONEER DVD-ROM DVD-106 (16x/40x DVD-ROM) PLEXTOR CD-R PX-W4824A (48x/24x/48x CD-RW) Altec Lansing 2.1 system Eizo L557 (på vei i posten) Logitech Cordless Desktop Deluxe Optical MX 700 og Inteli mouse explorer 3 Tror ikke jeg har glemt noe nå... Lenke til kommentar
fredriku Skrevet 16. september 2003 Del Skrevet 16. september 2003 ville kjøpt en XP2500+ cpu, et ABit NF7 hovedkort og 512 DDR400. på komplett koster vel dette ca 2800 + frakt. da er det forresten TwinMos 512 med Winbond! og så må du ha en god cpu kjøler en CoolerMASter Aero7+ som koster 319. da ender du på nærmere 3500 totalt, men da har du gjort din siste oppgradering på ca et år, slik jeg ser det =) lykke til Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 16. september 2003 Del Skrevet 16. september 2003 Fungerer maskinen greit til det du bruker den til så ville jeg ventet et halvt års tid, da det er masse nytt på tur inn i markede. Lenke til kommentar
mr x Skrevet 16. september 2003 Del Skrevet 16. september 2003 er enig med Snekker`n.. du har jo bra grafikkort så hvorfår ikke vente en stund til.. Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 16. september 2003 Forfatter Del Skrevet 16. september 2003 Fungerer maskinen greit til det du bruker den til så ville jeg ventet et halvt års tid, da det er masse nytt på tur inn i markede. Noe spesiellt du tenker på da? Vil jo alltid være nye ting som er på vei inn... Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 16. september 2003 Del Skrevet 16. september 2003 Fungerer maskinen greit til det du bruker den til så ville jeg ventet et halvt års tid, da det er masse nytt på tur inn i markede. Noe spesiellt du tenker på da? Vil jo alltid være nye ting som er på vei inn... Både amd og intel kommer med nye prosessore som også krever andre hk,ville da vere greit å vente på disse ved tanke på å handle nytt, prisene på dagens systemer vil nok også falle en god del for å gi "plass" til de nye. Ram prisene er jo også høye og vil trolig begynne å falle etter jul. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå