Gå til innhold

Timesalg MPX fra kl 18.00 !

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

http://www.mpx.no/k/ki.aspx?sku=751958 Panasonic plasma som jeg selv har. Suveren bildekvalitet i denne prisklassen, det eneste negative er at den er svært reflektiv og trives bare i mørke omgivelser på grunn av dette. Ser man bort fra det så har den i mine øyne bedre bildekvalitet enn omtrent alt av LCD og kun slått av dyrere plasmaskjermer fra samsung og panasonic.

Ellers ikke imponert over tilbudene totalt sett i kveld. Tydelig at prisene ikke er satt ned mer enn at det skal være igjen grei fortjeneste likevel.

Lenke til kommentar

Jeg gikk for dette skjermkortet, da jeg egentlig hadde tenkt å kjøpe 1GB-versjonen, fikk nå 2GB-versjonen for samme pris :-)

Har veldig lyst på Tomb Raider, samtidig som jeg vil ha et skjermkort som har begrenset varmeutvikling. Ser forøvrig at skjermkortet ligger ute til samme pris ennå...

Lenke til kommentar

Timesalget var hakket bedre enn forventet. Det er lite jeg forventer med så pressede priser i markedet, men det dukker nå opp et og annet godt tilbud ja. :)

3100D til 2300kr i kameradelen. God 65" plasma (st-serien) til 15000kr dger jo rimelig greit, og sist men ikke minst: Onkyo forsterker med 41%! rabatt: http://www.mpx.no/k/ki.aspx?sku=759668

9000kr spart er ikke dårlig. Og dette er også 9K lavere enn resten av markedet. :)

Fantastisk sak virker det som.

Jaja, ikke at jeg hadde råd akkurat nå uansett, men i hvertfall noe jeg virkelig ville vurdert om jeg hadde pengene til det. :)

Lenke til kommentar

Jeg gikk for dette skjermkortet, da jeg egentlig hadde tenkt å kjøpe 1GB-versjonen, fikk nå 2GB-versjonen for samme pris :-)

Har veldig lyst på Tomb Raider, samtidig som jeg vil ha et skjermkort som har begrenset varmeutvikling. Ser forøvrig at skjermkortet ligger ute til samme pris ennå...

Av ren nysgjerrighet, hva betalte du?

Lenke til kommentar

Timesalget var hakket bedre enn forventet. Det er lite jeg forventer med så pressede priser i markedet, men det dukker nå opp et og annet godt tilbud ja. :)

3100D til 2300kr i kameradelen. God 65" plasma (st-serien) til 15000kr dger jo rimelig greit, og sist men ikke minst: Onkyo forsterker med 41%! rabatt: http://www.mpx.no/k/ki.aspx?sku=759668

9000kr spart er ikke dårlig. Og dette er også 9K lavere enn resten av markedet. :)

Fantastisk sak virker det som.

Jaja, ikke at jeg hadde råd akkurat nå uansett, men i hvertfall noe jeg virkelig ville vurdert om jeg hadde pengene til det. :)

Den er nok helt sikkert ikke så dum, kjøpte lillebroren 3009 på mpx for en stund siden med samme rabatt og den har ikke skuffet sålangt. Grunnen til at den er så billig er jo at det har kommet nye modeller i år, dette er fjorårets modell.
Lenke til kommentar

Av ren nysgjerrighet, hva betalte du?

Jeg betalte 1249 kr. Ser at prisen er satt tilbake til 1479 kr nå (eller 1390 for min del, jeg har 6% fast rabatt på normalprisede varer). Sparte altså 141 kr, ikke all verdens, men greit å ta med seg!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...