jorgendahle Skrevet 13. mars 2013 Del Skrevet 13. mars 2013 (endret) Driver for tiden å tester Asus sin Padfone 2 og har skrevet litt om det på en blogg (på engelsk). Så om du tenker på å kjøpe en, så ta en titt innpå her da: http://padfone2testpilotnorway.blogspot.no/ For min del liker jeg den veldig godt, og lurer på om andre her har samme inntrykk? Endret 13. mars 2013 av jorgendahle Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 13. mars 2013 Del Skrevet 13. mars 2013 Synes PadPhone 2 er bra, selv om jeg ikke er så veldig begreistret. PS: Engelskferdighetene som utvises på bloggen er ikke akkurat av ytterste klasse. Hvis du først skal skrive på engelsk anbefaler jeg deg å se over et par ganger til. Alternativt, skrive på norsk 1 Lenke til kommentar
jorgendahle Skrevet 22. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2013 Synes PadPhone 2 er bra, selv om jeg ikke er så veldig begreistret. PS: Engelskferdighetene som utvises på bloggen er ikke akkurat av ytterste klasse. Hvis du først skal skrive på engelsk anbefaler jeg deg å se over et par ganger til. Alternativt, skrive på norsk Er nok desverre ikke så god til å skrive på engelsk, prøvde hvertfall Men uansett en god telefon Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå