Gå til innhold

Fjerne ikon fra Kickoff Application Launcer

Anbefalte innlegg

Hei!

Mint 14 KDE.

Jeg får ikke fjerne packet tracer ikonet fra programlauncheren etter å ha slettet pakken..?

Slettet packettracer med:

dpkg -r PacketTracer

Jeg har forsøkt å høyreklikke på programstarteren og "rediger programmer.." og jeg finner packet tracer-ikonet der under Internett. Men når jeg trykker slette og så lagre, får jeg opp en boks som sier "oppdaterer systemoppsettet" og en %-bar.

Når baren kommer til 100% begynner den på ny, men med halvert tempo.. når denne kommer til 100% begynner den på nytt igjen, og igjen halveres tempet. Dette gjentar seg i det uendelige..

Hva skjer!?

Endret av Fjert
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei, takk for svar!

Det endte med at jeg installerte Packet Tracer i Wine, det gikk fint. Foretrekker faktisk å sitte med PT i Wine fremfor på Win7-maskin. Bedre respons og alt går "smoothere", hvis det er et ekte ord :)

Da forsvant uansett ikonet mirakuløst fra applikasjonsstarteren - eller ble knyttet opp mot PT i Wine. Husker ikke akkurat, bruker desktopfolderen.

Uansett så er det et problem med å redigere menyen. Etter litt googling finner jeg ikke noen som har opplevd det samme.. nå er ikke min google-foo den sterkeste i verden, må jeg si.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...