Fjert Skrevet 13. mars 2013 Del Skrevet 13. mars 2013 (endret) Hei! Mint 14 KDE. Jeg får ikke fjerne packet tracer ikonet fra programlauncheren etter å ha slettet pakken..? Slettet packettracer med: dpkg -r PacketTracer Jeg har forsøkt å høyreklikke på programstarteren og "rediger programmer.." og jeg finner packet tracer-ikonet der under Internett. Men når jeg trykker slette og så lagre, får jeg opp en boks som sier "oppdaterer systemoppsettet" og en %-bar. Når baren kommer til 100% begynner den på ny, men med halvert tempo.. når denne kommer til 100% begynner den på nytt igjen, og igjen halveres tempet. Dette gjentar seg i det uendelige.. Hva skjer!? Endret 13. mars 2013 av Fjert Lenke til kommentar
Del Skrevet 20. mars 2013 Del Skrevet 20. mars 2013 Har du forsøkt å fjerne på vanlig måte? Fra kommandolinja: sudo apt-get remove packettracer Lenke til kommentar
Del Skrevet 20. mars 2013 Del Skrevet 20. mars 2013 Glem det, så nettopp at det er et windows program. Da kjører du vel uninstall på vanligmåte. Lenke til kommentar
Fjert Skrevet 20. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2013 Hei, takk for svar! Det endte med at jeg installerte Packet Tracer i Wine, det gikk fint. Foretrekker faktisk å sitte med PT i Wine fremfor på Win7-maskin. Bedre respons og alt går "smoothere", hvis det er et ekte ord Da forsvant uansett ikonet mirakuløst fra applikasjonsstarteren - eller ble knyttet opp mot PT i Wine. Husker ikke akkurat, bruker desktopfolderen. Uansett så er det et problem med å redigere menyen. Etter litt googling finner jeg ikke noen som har opplevd det samme.. nå er ikke min google-foo den sterkeste i verden, må jeg si. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå