Arodem Skrevet 13. mars 2013 Del Skrevet 13. mars 2013 The Witcher-studioet prøver seg på noe nytt. Les hele saken Lenke til kommentar
Brawler Skrevet 13. mars 2013 Del Skrevet 13. mars 2013 Spent på mer håndfast info om dette. Lenke til kommentar
duppsko Skrevet 13. mars 2013 Del Skrevet 13. mars 2013 Cyberpunk 2077 - always-online..... Du hørte det her først Lenke til kommentar
BeThomas Skrevet 13. mars 2013 Del Skrevet 13. mars 2013 mmmmmmmmmmm, skeptisk. Jeg kjøper Witcher fordi jeg LIKER gode singleplayer spill, ikke fordi jeg vil de skal utvide med multiplayer. 1 Lenke til kommentar
radiohodet Skrevet 13. mars 2013 Del Skrevet 13. mars 2013 Cyberpunk 2077 - always-online..... Du hørte det her først Siden de eier GOG også, så ville vel det være å skyte seg litt i foten. Multiplayer... meh. Shadowrun Returns virker mer interessant uansett. Lenke til kommentar
ovrebekk Skrevet 13. mars 2013 Del Skrevet 13. mars 2013 "På spørsmål om kommende The Witcher 3: Wild Hunt også kan nytes i flerspann" Jeg håper virkelig trykket ligger på "kan" her. Om CDPR også går på always-online-bølgen så tror jeg jeg gir opp PC-spilling for godt, selger PC-en og begynner å legge kabal istedet Lenke til kommentar
Byxxi Skrevet 13. mars 2013 Del Skrevet 13. mars 2013 Cyberpunk 2077 - always-online.....Du hørte det her først Tror nok de som selger spillene sine DRM-fritt vil greie å styre seg unna det. Lenke til kommentar
Stormwolf Skrevet 13. mars 2013 Del Skrevet 13. mars 2013 http://nooooooooooooooo.com/ 1 Lenke til kommentar
Brawler Skrevet 13. mars 2013 Del Skrevet 13. mars 2013 De kunne laget et spill som heter DRM hvor poenget er å irritere mest mulig folk som forsøker å spille spillene sine. Man kan levle opp og få nye metoder, som Crash to Desktop, Sync Error, Servers Unavailable og Error 37. I co-op kan en f.eks være DVD sjekken som ikke aksepterer cd-keyen, og en annen kan være Online Customer Support som truer med ban og låsing av kontoer når folk spør om hjelp. 1 Lenke til kommentar
PcAj Skrevet 14. mars 2013 Del Skrevet 14. mars 2013 De kunne laget et spill som heter DRM hvor poenget er å irritere mest mulig folk som forsøker å spille spillene sine. Man kan levle opp og få nye metoder, som Crash to Desktop, Sync Error, Servers Unavailable og Error 37. I co-op kan en f.eks være DVD sjekken som ikke aksepterer cd-keyen, og en annen kan være Online Customer Support som truer med ban og låsing av kontoer når folk spør om hjelp. Det finnes et lignende spill om dlc: Lenke til kommentar
Licht Skrevet 14. mars 2013 Del Skrevet 14. mars 2013 Håper det er meir som Dark Souls enn ein back of the box TDM-modus. "Multiplayer" er eit ganske vidt omgrep. Lenke til kommentar
Tåka Skrevet 12. august 2016 Del Skrevet 12. august 2016 mmmmmmmmmmm, skeptisk. Jeg kjøper Witcher fordi jeg LIKER gode singleplayer spill, ikke fordi jeg vil de skal utvide med multiplayer. Samma her liker ikke multiplayer spill så det ser bra ut, uten maset fra multiplayer delen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå