Aiven Skrevet 14. mars 2013 Del Skrevet 14. mars 2013 I know. Uendelig offline. Hva angår crack derimot, får du starta spillet om du ikke har det knytta til Origin med gyldig produktnøkkel? Ellers er det ikke en fullverdig crack som sådan, bare en offline patch (gull verdt i seg selv, for all del). Ikke at det plager meg, jeg har kjøpt. Nettop ja, du har jo rett i dette. Lenke til kommentar
MrL Skrevet 16. mars 2013 Del Skrevet 16. mars 2013 (endret) Og nå ligger Sim City ute på torrents med crack. Hva sa jeg? Og det tok bare 2 uker. Til dere som sa dette var umulig pga. server løsningene og til dere som sa det ville ta flere måneder (gidder ikke lete etter for quotes) : FAAAIIILLL!!!!!! Digg å ha rett Lol, spillet er ikke cracket enda da, så du driter deg ut. "Cracken" som er laget funker bare for de som har kjøpt spillet, så da kan det vel knapt kalles en crack. Det vil nok komme en crack, men det tok ikke så kort tid som du påsto. Endret 16. mars 2013 av MrLG Lenke til kommentar
Rickenbacker Skrevet 16. mars 2013 Del Skrevet 16. mars 2013 Lol, spillet er ikke cracket enda da, så du driter deg ut. "Cracken" som er laget funker bare for de som har kjøpt spillet, så da kan det vel knapt kalles en crack. Det vil nok komme en crack, men det tok ikke så kort tid som du påsto. http://www.youtube.com/watch?v=k-G5ra2j7n0 Driti ut det Lenke til kommentar
Imsvale Skrevet 16. mars 2013 Del Skrevet 16. mars 2013 http://www.youtube.c...h?v=k-G5ra2j7n0 Driti ut det Har du prøvd den? Jeg kan nemlig også lage en slik video hvor jeg gjør noe på skrivebordet og så viser et klipp fra spillet. Betyr ikke at jeg har laget en fungerende crack. Lenke til kommentar
Rickenbacker Skrevet 16. mars 2013 Del Skrevet 16. mars 2013 Har du prøvd den? Jeg kan nemlig også lage en slik video hvor jeg gjør noe på skrivebordet og så viser et klipp fra spillet. Betyr ikke at jeg har laget en fungerende crack. Ja. den, samt en annen crack som ligger på nettet virker. Spillet har vært cracket i over en uke nå. Lenke til kommentar
Imsvale Skrevet 16. mars 2013 Del Skrevet 16. mars 2013 Ja. den, samt en annen crack som ligger på nettet virker. Spillet har vært cracket i over en uke nå. Som gjør at du kan spille uten å ha kjøpt, korrekt? Lenke til kommentar
MrL Skrevet 16. mars 2013 Del Skrevet 16. mars 2013 Driti ut det Haha, ja den så veldig legit ut du. Tviler på at den funker Lenke til kommentar
Rickenbacker Skrevet 16. mars 2013 Del Skrevet 16. mars 2013 Som gjør at du kan spille uten å ha kjøpt, korrekt? Ja. Haha, ja den så veldig legit ut du. Tviler på at den funker Har testa den, samt en annen crack fra sceneaccess (men der må du være medlem for å kunne laste ned) Begge virker. Lenke til kommentar
MrL Skrevet 16. mars 2013 Del Skrevet 16. mars 2013 (endret) Ja. Har testa den, samt en annen crack fra sceneaccess (men der må du være medlem for å kunne laste ned) Begge virker. Det tror jeg ikke en dritt på. Linken youtube videoen linker til er rene scam nettsider. Hadde det vært en crack hadde den vært spredd på seriøse torrentsider for lengst. Endret 16. mars 2013 av MrLG 1 Lenke til kommentar
Everket Skrevet 16. mars 2013 Del Skrevet 16. mars 2013 Ja. Har testa den, samt en annen crack fra sceneaccess (men der må du være medlem for å kunne laste ned) Begge virker. Liar liar pants on fire. Lenke til kommentar
Rickenbacker Skrevet 16. mars 2013 Del Skrevet 16. mars 2013 (endret) Det tror jeg ikke en dritt på. Linken youtube videoen linker til er rene scam nettsider. Hadde det vært en crack hadde den vært spredd på seriøse torrentsider for lengst. Tror gjør man i kjerka Hvis du går på torrentz.com og søker "simcity" så vil du litt ned se en som er 11 dager gammel og heter "SimCity Full Digital Deluxe Edition 3DM". Denne har en medføglende crack. Endret 16. mars 2013 av Rickenbacker Lenke til kommentar
Imsvale Skrevet 16. mars 2013 Del Skrevet 16. mars 2013 Hvis du går på torrentz.com og søker "simcity" så vil du litt ned se en som er 11 dager gammel og heter "SimCity Full Digital Deluxe Edition 3DM". Denne har en medføglende crack. Tror det når jeg ser det i kommentarseksjonen, og/eller får legit torrent på bukta. Lenke til kommentar
fenele Skrevet 16. mars 2013 Del Skrevet 16. mars 2013 http://youtu.be/ROy6VE5ZsZw Så med modden her kan man fucke opp alle sine public cities : ))) Hahah jeg kommer aldri til å kjøpe spillet og etter som det suger så hardt er det ikke poeng i å piratkopiere det heller. Men alt styret rundt og alle som er dumme nok til å kjøpe det/lever i fornektelse/fanboyism gir meg gode lols. src 2 Lenke til kommentar
MrL Skrevet 16. mars 2013 Del Skrevet 16. mars 2013 (endret) Tror gjør man i kjerka Hvis du går på torrentz.com og søker "simcity" så vil du litt ned se en som er 11 dager gammel og heter "SimCity Full Digital Deluxe Edition 3DM". Denne har en medføglende crack. Du prøver hardt å overbevise, men alle sider som inneholder den har linker til extra scam nettsider. Kan du ikke bare starte det opp med i et vindu og ta prtscreen med notisblokk med navnet ditt ved siden av, siden det tydligvis funker for deg? For slik jeg ser det, er den "dere er eid og driter dere ut" på god vei til å slå deg i tryne tilbake.. Endret 16. mars 2013 av MrLG Lenke til kommentar
Rickenbacker Skrevet 16. mars 2013 Del Skrevet 16. mars 2013 Du prøver hardt å overbevise, men alle sider som inneholder den har linker til extra scam nettsider. Kan du ikke bare starte det opp med i et vindu og ta prtscreen med notisblokk med navnet ditt ved siden av, siden det tydligvis funker for deg? For slik jeg ser det, er den "dere er eid og driter dere ut" på god vei til å slå deg i tryne tilbake.. Printscreen idéen din er ubrukelig da det like gjerne kunne være fra fullversonen jeg hadde kjøpt. Men nok bortkasta tid på forumet her nå. Back to Falcon BMS Lenke til kommentar
MrL Skrevet 16. mars 2013 Del Skrevet 16. mars 2013 (endret) Printscreen idéen din er ubrukelig da det like gjerne kunne være fra fullversonen jeg hadde kjøpt. Men nok bortkasta tid på forumet her nå. Back to Falcon BMS Såklart det måtte du også bevist det om du hadde hatt printscreen, jeg sa ikke at jeg direkte trodde på det selv om du kommer med det, men med dine kommentarer hadde det vært et steg i riktig retning da jeg tviler på at du har kjøpt dette. Men du har rett, du har sløst bort tiden din med å forsvare deg til ingen nytte for "eid" kommentarene dine, når så langt den eneste som ser ut til å bli det er deg. Endret 16. mars 2013 av MrLG Lenke til kommentar
Everket Skrevet 16. mars 2013 Del Skrevet 16. mars 2013 Du finner ikke en eneste lukket torrent side med simcity crack. Det er egentlig alt du trenger å vite for og konstanere at det du linker til, er bare vås. Ingen grunn til å grave deg dypere nå, det er sikker en hau av folk så trodde den cracken funket. 1 Lenke til kommentar
Everket Skrevet 17. mars 2013 Del Skrevet 17. mars 2013 http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=525129 Lenke til kommentar
Licht Skrevet 17. mars 2013 Del Skrevet 17. mars 2013 "Significant re-engineering required", indeed. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå