Joachim_F Skrevet 13. mars 2013 Del Skrevet 13. mars 2013 Kilde i Maxis sier byen simuleres lokalt. Les hele saken Lenke til kommentar
MrL Skrevet 13. mars 2013 Del Skrevet 13. mars 2013 Ikke århundrets overraskelse for å si det sånn.. 3 Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 13. mars 2013 Del Skrevet 13. mars 2013 Nei, dette var vel ikke akkurat noen bombe. Men folk kjøper jo kanskje snakekt om at online var tvingende nødvendig i noen tilfeller? AtW 1 Lenke til kommentar
CyberNaGa Skrevet 13. mars 2013 Del Skrevet 13. mars 2013 Eg synes at de kan lage til en enspiller versjon av spillet slik som det var før, gir ingen mening å spille spillet for meg hvis jeg ikke har muligheten til å spille offline. 2 Lenke til kommentar
gulpetter Skrevet 13. mars 2013 Del Skrevet 13. mars 2013 Dette overraska vel sånn ca. ingen, eigentleg. Kanskje med unntak av dei som driv marknadsføring i EA. 7 Lenke til kommentar
Populært innlegg Brawler Skrevet 13. mars 2013 Populært innlegg Del Skrevet 13. mars 2013 (endret) Alt rundt dette spillet er en stor tragisk komedie. Nå har det kommet frem at innbyggerne i byene som bygges ikke har et fast hjem og ikke en fast jobb. De reiser fra huset sitt og til den nærmeste jobben. De reiser så fra jobben til det første og nærmeste huset som er ledig, samme om det er det samme huset de kom fra eller ikke. Så må de ut å finne ny jobb igjen. Kjører de til en jobb, og det kommer en sim akkurat før dem til døra må de snu og finne en annen jobb. Dette betyr at en innbygger kan måtte reise opp mot dobbelt så langt for å finne jobb/hus hver eneste syklus dersom noen flytter inn = Mer biltrafikk. Personer lar bilen stå når jobben er nær. Dette gjør det vanskeligere å planlegge trafikk siden strømmen ikke er konsevent ei heller logisk. De fleste spillere må bare lage tonnevis av busser/busstopp og håpe på det beste. Avansert simulering helt ned på Sims-nivå dette, ja Maxis. Endret 13. mars 2013 av Brawler 22 Lenke til kommentar
Tangeter Skrevet 13. mars 2013 Del Skrevet 13. mars 2013 (endret) Jepp, null sjokk-verdi her. Til-og-med med få kunnskaper innen pc verdenen kan man egentlig rasjonalisere seg fram til at pcene nå til dags skal lett kunne sjonglere ressurskravene til Simcity og en del til. @Brawler Seriøst? Noe sånt forventet man egentlig fra tidligere iterasjoner av bysimuleringer, men i 2013 med quad-core og lignende? Dårlig av maxis. Det er en liten, men viktig detalje, en av mange virker det som. Endret 13. mars 2013 av ghost_ronin 2 Lenke til kommentar
PcAj Skrevet 13. mars 2013 Del Skrevet 13. mars 2013 Alt rundt dette spillet er en stor tragisk komedie.Nå har det kommet frem at innbyggerne i byene som bygges ikke har et fast hjem og ikke en fast jobb.De reiser fra huset sitt og til den nærmeste jobben. De reiser så fra jobben til det første og nærmeste huset som er ledig, samme om det er det samme huset de kom fra eller ikke. Så må de ut å finne ny jobb igjen. Kjører de til en jobb, og det kommer en sim akkurat før dem til døra må de snu og finne en annen jobb. Dette betyr at en innbygger kan måtte reise opp mot dobbelt så langt for å finne jobb/hus hver eneste syklus dersom noen flytter inn = Mer biltrafikk. Personer lar bilen stå når jobben er nær. Dette gjør det vanskeligere å planlegge trafikk siden strømmen ikke er konsevent ei heller logisk. De fleste spillere må bare lage tonnevis av busser/busstopp og håpe på det beste.Avansert simulering helt ned på Sims-nivå dette, ja Maxis. Har du en kilde ang. simmene, dette intresserte meg. 1 Lenke til kommentar
weebl Skrevet 13. mars 2013 Del Skrevet 13. mars 2013 Merkelig dette hvordan en drøss av spill lansert gjennom EA er lasset fulle med slike idiotiske designfeil som problemet med innbyggere og jobb som brawler over her nevner. Skulle jo nesten tro at spillstudioene blir pushet til å lansere før de er _HELT_ ferdige 1 Lenke til kommentar
Shirmah Skrevet 13. mars 2013 Del Skrevet 13. mars 2013 Om spillet blir mulig å spille skikkelig offline, samtidig som kartene blir vesentlig større, skal jeg vurdere å kjøpe det. Før dette er fikset er det overhodet ikke aktuelt. 5 Lenke til kommentar
Brawler Skrevet 13. mars 2013 Del Skrevet 13. mars 2013 Diskusjon rundt dette med nomade-simmene, et av kjerneproblemene i "simuleringen" mener mange: http://answers.ea.com/t5/Miscellaneous-Issues/Traffic-quot-AI-quot-This-is-why-services-and-traffic-are-broken/m-p/737060#U737060 1 Lenke til kommentar
Everket Skrevet 13. mars 2013 Del Skrevet 13. mars 2013 (endret) Så da har vi det, mer eller mindre svart på hvitt, online only er intet annet en DRM. Fint av EA å lyve om slikt. For ei suppe. Jeg håper bare det får konsekvenser for EA, ikke bare ramaskrik på internett, men virkelige konsekvenser og at folk IKKE slutter og diskutere og skrike om dette på nettet. Endret 13. mars 2013 av Everket 2 Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 13. mars 2013 Del Skrevet 13. mars 2013 Noen som har peiling på når det kommer til Mac? Lenke til kommentar
Nickless Skrevet 13. mars 2013 Del Skrevet 13. mars 2013 (endret) Noen som har peiling på når det kommer til Mac? Til våren en gang: The SimCity 5 beta test this weekend is over, so now all we have to look forward to is the final game, which launches on March 5. Too bad for Mac owners, who will have to wait until sometime this spring for their copy of the game. http://www.latinospo...-set-spring.htm Endret 13. mars 2013 av Nickless Lenke til kommentar
jihn Skrevet 13. mars 2013 Del Skrevet 13. mars 2013 nommen, hvem skulle trudd dette. Lenke til kommentar
Dal Skrevet 13. mars 2013 Del Skrevet 13. mars 2013 Hjelper vel lite uansett når byområdene er så små at jeg ikke får pirret megalomania-trangen min Det må nok fikses på før det blir et kjøp. Lenke til kommentar
stiaros Skrevet 13. mars 2013 Del Skrevet 13. mars 2013 Alt rundt dette spillet er en stor tragisk komedie.Nå har det kommet frem at innbyggerne i byene som bygges ikke har et fast hjem og ikke en fast jobb.De reiser fra huset sitt og til den nærmeste jobben. De reiser så fra jobben til det første og nærmeste huset som er ledig, samme om det er det samme huset de kom fra eller ikke. Så må de ut å finne ny jobb igjen. Kjører de til en jobb, og det kommer en sim akkurat før dem til døra må de snu og finne en annen jobb. Dette betyr at en innbygger kan måtte reise opp mot dobbelt så langt for å finne jobb/hus hver eneste syklus dersom noen flytter inn = Mer biltrafikk. Personer lar bilen stå når jobben er nær. Dette gjør det vanskeligere å planlegge trafikk siden strømmen ikke er konsevent ei heller logisk. De fleste spillere må bare lage tonnevis av busser/busstopp og håpe på det beste.Avansert simulering helt ned på Sims-nivå dette, ja Maxis. Så det er derfor halve landsbyen min jobber som brannmenn og politi... Fantastisk at det er denne super-avanserte simuleringen som gjør at vi spiller på mikroskopiske firkanter. Lenke til kommentar
Imsvale Skrevet 13. mars 2013 Del Skrevet 13. mars 2013 Pffft, er jo det jeg har sagt hele veien. Man kan se det på hvordan spillet oppfører seg, og tanken er absurd i utgangspunktet. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 13. mars 2013 Del Skrevet 13. mars 2013 Alt rundt dette spillet er en stor tragisk komedie. Nå har det kommet frem at innbyggerne i byene som bygges ikke har et fast hjem og ikke en fast jobb. De reiser fra huset sitt og til den nærmeste jobben. De reiser så fra jobben til det første og nærmeste huset som er ledig, samme om det er det samme huset de kom fra eller ikke. Så må de ut å finne ny jobb igjen. Kjører de til en jobb, og det kommer en sim akkurat før dem til døra må de snu og finne en annen jobb. Dette betyr at en innbygger kan måtte reise opp mot dobbelt så langt for å finne jobb/hus hver eneste syklus dersom noen flytter inn = Mer biltrafikk. Personer lar bilen stå når jobben er nær. Dette gjør det vanskeligere å planlegge trafikk siden strømmen ikke er konsevent ei heller logisk. De fleste spillere må bare lage tonnevis av busser/busstopp og håpe på det beste. Avansert simulering helt ned på Sims-nivå dette, ja Maxis. Legg dette på det faktum at det bare er ca 10% av populasjonen som faktisk simuleres, så er det litt av en skandale ja. Lenke til kommentar
garnok Skrevet 13. mars 2013 Del Skrevet 13. mars 2013 Legge inn ofline modeus, og store byer i stedet for små tettsteder, så vurderer jeg et kjøp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå