Gå til innhold

[Løst] Steam er håpløst

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg holder på å bli skikkelig lei steam. Det er ALLTID noe galt med det (nesten som en naturregel), når jeg logger inn. Men nok om det, jeg driver på med å laste ned et spill. Frem til rundt 67%, har jeg hatt mindre problemer, men nå har jeg ventet i over to timer på at steam skal laste ned 2%. For øyeblikket foregår nedlastningen slik: Jeg logger på steam. Nedlastningen begynner automatisk. Dataen går skikkelig tregt. Steam stopper nedlastningen helt random etter give or take 5 minutter. Steam logger ut. Så begynner jeg fra steg 1 igjen.

Noen råd? Bør jeg reinstallere steam?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det at steam går tregt er nok harddisken som er problemet, størst sansynlig, merker det selv, at å laste ned flere ting lett henger steam seg opp.

Men på det andre, kan både internetforbindelsen, (Timeout eller brudd) samt også om harddisken begynner å bli full, hender det at du opplever at nedlastingen feiler på det.

Hvis ikke noe av det hjelper, kan man jo alltid forsøke å reinstallere steam eller prøve en diskdefragmentering.

Lenke til kommentar

Det at steam går tregt er nok harddisken som er problemet, størst sansynlig, merker det selv, at å laste ned flere ting lett henger steam seg opp.

Men på det andre, kan både internetforbindelsen, (Timeout eller brudd) samt også om harddisken begynner å bli full, hender det at du opplever at nedlastingen feiler på det.

Hvis ikke noe av det hjelper, kan man jo alltid forsøke å reinstallere steam eller prøve en diskdefragmentering.

Jeg har jo bare steam oppe. Dataen kjører fint den, nesten for rolig :).

Jeg har aldri problemer med Steams tjenester. At nedlastningen noen ganger kan gå litt treigere, er helt normalt.

Om programmet stopper helt opp og logger deg ut, er det nok noe annet som er galt.

Grunnen til at jeg mistenker steam, er fordi jeg nylig har kjøpt ny data og nettopp lastet ned steam. Spillet jeg nå laster ned er det første med steam på denne dataen.

Jeg skal forsøke å reinstallere steam. Noen som vet hvordan dette gjøres uten å miste det jeg allerede har lastet ned?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...