Jakoozie Skrevet 27. februar 2013 Del Skrevet 27. februar 2013 (endret) Jeg kaprer likesågreit denne tråden, i stedet for å starte en ny. Jeg og dama gikk i høst over til canal digital som TV-leverandør. I flere måneder nå har tjenesten deres vært helt ubrukelig. Halvparten av tida har vi ikke TV-signal i det hele tatt, og av og til fosvinner lyden i lengre perioder, lg av og til nekter dekoderen å skru seg på. For ikke å nevne den ekstremt buggy opptaksfunksjonen. Spørsmålet mitt er, er det mulig å heve slike avtaler med hjemmel i forbrukerkjøpsloven? Er egentlig ikke interessert i å starte en lang prosess med reparasjonsforsøk og frilsøking, vi ønsker helt ærlig å gå ut av avtalen hvis det er mulig. Glemte å si det helt sentrale, vi har 12 mnd binding. Endret 27. februar 2013 av Jakoozie Lenke til kommentar
Schwarzwald Skrevet 1. mars 2013 Del Skrevet 1. mars 2013 Har dere gikk beskjed til Canal Digital og gitt de mulighet til å fikse problemet? Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 2. mars 2013 Del Skrevet 2. mars 2013 Kabel eller parabol? Rett plassering av parabol er særdeles viktig. Disse kan forandre posisjon hvis de ligger til for vær og vind. Ellers kan de synke med tiden osv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå