тurbonєℓℓo Skrevet 15. mars 2013 Del Skrevet 15. mars 2013 Markedet vil nok selv også regulere det slik at døgnåpne utesteder nok ikke vil bli noe av. De aller fleste vil nok dra hjem for å sove eller pule når klokken begynner å bli 3-4 om natta Hehe. Og da er det vel neppe noe behov for statlig innblanding her på dette området heller 1 Lenke til kommentar
Kjekkelund Skrevet 15. mars 2013 Del Skrevet 15. mars 2013 Hehe. Og da er det vel neppe noe behov for statlig innblanding her på dette området heller Hi hi..ikke akkurat. Har selv litt erfaring på området fra min yngre år og kombinasjon øl til klokken 6 om morgenen og alternativ 2 som jeg nevnte er en dårlig kombinasjon 1 Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 15. mars 2013 Del Skrevet 15. mars 2013 Minner meg om en tur til Berlin i 1980 (før murens fall). Påen av kneipene vi besøkte i Vest stod følgende oppslag: "Vi stenger når dere går hjem." Geir Lenke til kommentar
Kjekkelund Skrevet 15. mars 2013 Del Skrevet 15. mars 2013 Minner meg om en tur til Berlin i 1980 (før murens fall). Påen av kneipene vi besøkte i Vest stod følgende oppslag: "Vi stenger når dere går hjem." Geir Hi hi "Åpent til ?" observerte jeg på skiltet på en pub i Aalborg for en del år siden. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 15. mars 2013 Del Skrevet 15. mars 2013 Er ikke så veldig uvanlig i land som har mindre overformynderi på området . Mener det var i Nederland en gang jeg omtrent fikk samme svar da vi spurte om når de stengte: "When there are no more customers". (Og nei, dette var ikke på horehus ) Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 15. mars 2013 Del Skrevet 15. mars 2013 Har vært flere steder i utlandet hvor de holder åpent så lenge de selger i baren, og/eller så lenge bartenderen(e) gidder. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 17. mars 2013 Del Skrevet 17. mars 2013 Det ble hverken valgflesk eller noe annet. Flertallet på landsmøtet stemte tvert imot for å stramme inn skjenketiden fra 03:00 til 02:00. Verden står visst til påske allikevel... SV vedtok å stramme inn skjenkepolitikken Geir 5 Lenke til kommentar
Vice Skrevet 17. mars 2013 Del Skrevet 17. mars 2013 Dette hørtes straks mer ut som barnehagementaliteten vi alle forventer fra SV ja. Ble litt urolig der en stakket stund. Lenke til kommentar
Kjekkelund Skrevet 19. mars 2013 Del Skrevet 19. mars 2013 Ironisk nok endte dette med en tilstramming av alkoholpolitikken i stedet for en liberalisering. Men SV oppnådde nå iallfall masse publisitet med programkomiteens forslag og det var kanskje også meningen. Forhåpentligvis vil SV ha null og niks påvirkning på alkoholpolitikk og annen politikk forøvrig fra høsten av. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 19. mars 2013 Del Skrevet 19. mars 2013 Når får vi første naturist-pub med scene dans da? Stenger selvsagt 02:00 i god SV-ånd! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå