gorsol Skrevet 13. mars 2013 Del Skrevet 13. mars 2013 Dette er en løpende musikkopplevelse av de sjeldne. Les hele saken Lenke til kommentar
Crowly Skrevet 13. mars 2013 Del Skrevet 13. mars 2013 Ser ganske underholdende ut Litt game play: Lenke til kommentar
Mr. Smartphone Skrevet 13. mars 2013 Del Skrevet 13. mars 2013 Forhånds bestilte det fikk med 1'ern også Supert spill Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 14. mars 2013 Del Skrevet 14. mars 2013 Glimrende spill faktisk, takk til Gamer for å gjøre meg oppmerksom på det! Har dog et spørsmål. Får på noen av brettene en rød X over utropstegnet det man velger brett. Noen som vet hva disse betyr? Lenke til kommentar
gorsol Skrevet 14. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2013 Glimrende spill faktisk, takk til Gamer for å gjøre meg oppmerksom på det! Har dog et spørsmål. Får på noen av brettene en rød X over utropstegnet det man velger brett. Noen som vet hva disse betyr? Kommer ikke den når du treffer midt i blinken på kanonskuddet? Lenke til kommentar
MDD Skrevet 14. mars 2013 Del Skrevet 14. mars 2013 Jepp, stemmer det. Får en pluss over utropstegnet om du treffer bullseye på slutten. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 14. mars 2013 Del Skrevet 14. mars 2013 Ikke verre enn det Trodde kanskje det var noe jeg manglet. Takker! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå