OeO Skrevet 16. september 2003 Del Skrevet 16. september 2003 du må skru av msn mellom 21.00 og 23.00. det er et virus som er rundt om på msn.den stjeler passord cd-keys osv. send det videre til alle på din msn list. for hvis en av dem får det, får du det og. gjett hvem som har fått den 10 ganger eller.no nå.... hater dumme msn brukere.... Lenke til kommentar
alex100 Skrevet 16. september 2003 Del Skrevet 16. september 2003 hehe. hater dumme msn brukere.... jeg liker ikke folk som uttaler seg om noe med data som ikke har peiling generelt.... Lenke til kommentar
sim Skrevet 16. september 2003 Del Skrevet 16. september 2003 Bare tipse om at det finnes en annen tråd om samme emnet . Så at de ble laget omtrent likt så jeg skal ikke sutre noe om "DET FINNES ALLEREDE EN SLIK POST" . Men det virker for meg som det er bullshit. Plager meg når halvparten av folka på MSN lista mi messeger meg med den dritten. Lenke til kommentar
OeO Skrevet 17. september 2003 Forfatter Del Skrevet 17. september 2003 min ble skrevet 1 minutt før, hehe! Så hahahaha Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå