EinarEriksen Skrevet 13. mars 2013 Del Skrevet 13. mars 2013 Nye regler lar deg bytte operatør mye raskere enn før. OneCall jubler.? Vil tilby SIM-kort på Narvesen og 7-eleven Lenke til kommentar
hurdava Skrevet 13. mars 2013 Del Skrevet 13. mars 2013 Disse win-back tingene pleier ikke akkurat å være noe høydare! I hvert fall ikke hos Telenor... Lenke til kommentar
jic Skrevet 13. mars 2013 Del Skrevet 13. mars 2013 har operatøren tenkt på hva med de kunde som har en telefon som ikke fungerer opptimal med microsim kobinert sim? Opplever daglig kunde med problemer som skyldes rett og slett at enkelte tlf ikke støtter micro sim med adapter. 1 Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 13. mars 2013 Del Skrevet 13. mars 2013 Winback-opplegget bare senker min lojalitet mot bedriftene, jeg har opplevd å spørre forsikringsselskap om en bedre dela, få nei, bytte selskap, og så plutselig står de med en bedre deal på døra. Hvorfor være lojal når det eneste som virker er å være illojal? AtW 5 Lenke til kommentar
roksy68 Skrevet 13. mars 2013 Del Skrevet 13. mars 2013 Juhu enda mer konkuranse mot RÅDYRE Telenor og Netcom ;-) 1 Lenke til kommentar
Rusher Skrevet 13. mars 2013 Del Skrevet 13. mars 2013 (endret) Nok en gang er det lamme trynet til Øistein Eriksen ute og slenger med leppa! Ubrukelig selskap, med ubrukelig reklamer. Juhu enda mer konkuranse mot RÅDYRE Telenor og Netcom ;-) Visst du bruker de små grå du er utstyrt med, så vil du se at prisene i dagens mobilmarked er bortimot identiske. Endret 13. mars 2013 av Rusher 1 Lenke til kommentar
G Skrevet 14. mars 2013 Del Skrevet 14. mars 2013 Se det. Det er ikke grenser for hva man skal stå i kø og vente på hos bensinsstasjonenen. Pølser og burgere tar mye unødvendig tid dersom butikklokalet er fullt av folk. Grøss, påske på bensinstasjon. Så må de også ansette flere for de tidspunkt på døgnet det er travlest. Lenke til kommentar
DomoBacon Skrevet 16. mars 2013 Del Skrevet 16. mars 2013 Direktøren i Onecall må være verdens minst karismatiske mann. De andre operatørene har sikkert noen gubbete ledere på lur også, men de forstår hvertfall verdien av å skåne seere fra dem. Onecall har ikke lavere priser eller mer tilgjengelig kundeservice enn Chess, Talkmore eller Djuice. Av de fire er det bare Djuice som har kundeservice på telefon alle dager. Det er individuelt hvordan nettet til Mobile Norway (som Onecall bruker) oppleves av kundene, men jeg har slitt med konstant veksling mellom deres eget nett og roaming-partnernes nett, som medfører brudd i samtaler og at MMS som oftest ikke leveres. Et lite fun fact er at jeg bor ca 200 meter fra den første GSM/UMTS-senderen til Mobile Norway på Helsfyr i Oslo, og har full dekning når telefonen bestemmer seg for å bruke det nettverket. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg