Nilsen Skrevet 13. mars 2013 Del Skrevet 13. mars 2013 Om kort tid endres nettsiden betraktelig.De 15 største endringene i Facebooks nye design Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 13. mars 2013 Del Skrevet 13. mars 2013 Sikker på dette at det er noe man aktivt må velge? Kan ikke huske å satt meg opp på noen liste, og dette poppet opp hos meg i går. Lenke til kommentar
Liquicity Skrevet 13. mars 2013 Del Skrevet 13. mars 2013 Prøver du å si du har fått nye facebook? Uten å signert "jeg ønsker å få dette før alle andre"-listen? Mens jeg som har signert denne, ikke har fått? Fuck Lenke til kommentar
Thorbear Skrevet 13. mars 2013 Del Skrevet 13. mars 2013 mens både live feeden og lynmeldingstjenesten ligger på venstresiden. Regner med det skal stå høyresiden her? Lynmeldingstjenesten har i allefall vært til høyre hos meg. Ellers ser det jo ikke ut som så store endringer, litt flytting av knapper og funksjoner, og litt mer samkjøring av design på de forskjellige platformene. Syns forøvrig det er helt ok at nytt design sendes til alle brukere, og at det ikke er noe man velger selv, mest fordi jeg syns dette virker helt naturlig for nettsider generelt. Lenke til kommentar
Bolson Skrevet 13. mars 2013 Del Skrevet 13. mars 2013 Kom sikkert på samme måte som hos meg - nemlig ved spørsmålet om du vil se den nye versjonen. Og det svarte jeg ja på, og dermed så ble det ny versjon. Tror ikke slike lister har noen som helst betydning - Facebook har nok en definert modell for hvordan rulle ut endringer som ikke påvirkes av noen liste i særlig grad. @Thorbear: Venstre er rett - selv om selve boksen for meldinger og chat kommer opp ned til høyre. Men man åpner de med å klikke i venstre meny. Lenke til kommentar
Fangs78 Skrevet 13. mars 2013 Del Skrevet 13. mars 2013 Kanskje jeg burde lese popup meldinger av og til, istedenfor å frenetisk klikke villt på lukke knappen med en gang jeg ser den. Lenke til kommentar
Liquicity Skrevet 13. mars 2013 Del Skrevet 13. mars 2013 Da er facebook noen drittsekker Høres meget praktisk ut da, å klikke i venstre meny for å chatte til høyre - unødvendig musebevegelse? Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 13. mars 2013 Del Skrevet 13. mars 2013 Jeg har også satt meg opp på venteliste for snart en uke siden, uten å ha fått noen endring enda, så en smule irriterende hvis de har gitt det til folk som ikke aktivt har bedt om det. Hmf. Lenke til kommentar
dnthalhuk Skrevet 13. mars 2013 Del Skrevet 13. mars 2013 Punkt 14 fører vil til at jeg atter engang må markere poster som seksuelt innhold. Noe jeg begynt med hver gang facebook gir meg en nyhet om bedrift/produkt som en venn av meg liker, men ikke jeg. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 13. mars 2013 Del Skrevet 13. mars 2013 Prøver du å si du har fått nye facebook? Uten å signert "jeg ønsker å få dette før alle andre"-listen? Mens jeg som har signert denne, ikke har fått? Fuck Godt mulig at noen har vært å tafset på min konto, men jeg har aldri trykket. Minner meg om designet på Facebook appen til iPad. Vet ikke helt om jeg er så glad i det eller ei, bruker bare fjesbok til morsomme kattebilder 1 Lenke til kommentar
Munty Skrevet 13. mars 2013 Del Skrevet 13. mars 2013 Vil heller at de skal gjøre noe med den fryktelige JPEG-komprimeringen enn å gjøre bildene større. Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 13. mars 2013 Del Skrevet 13. mars 2013 Endelig en nettside som lager skikkelig designoppgradering. I forhold til Youtube, der det bare blir verre og verre for hver gang. Lenke til kommentar
KAS Skrevet 13. mars 2013 Del Skrevet 13. mars 2013 Bra med større bilder og videoer. Håper det kommer støtte for 1080p/50, eller i det minste 1080/30 og 720/60. Lenke til kommentar
Surfern Skrevet 14. mars 2013 Del Skrevet 14. mars 2013 Pkt. 16. Tidslinjen skal også endres: http://allfacebook.com/new-customizable-timeline_b112822 Ser ut for å bli en mellomting mellom dagens tidslinje og den gamle profilen, i og med at alle innlegg kommer i én kolonne. Forskjellen er at det som før var profilens venstremeny nå får en bredere kolonne, og med langt flere muligheter til å tilpasse innholdet enn det man hadde i den gamle profilens venstremeny. I følge et par stykker på min venenliste har denne utrullingen allerede startet. Lenke til kommentar
XmasB Skrevet 14. mars 2013 Del Skrevet 14. mars 2013 (endret) Vil det igjen bli mulig å få opp en egen bildestrøm igjen? Altså, jeg ønsker å se alle bilder som er lastet opp siste tiden. Jeg har en del fotografvenner på FB, og selv om jeg har lagt disse i en egen liste er det fortsatt veldig tungvint å bla gjennom alt annet de også har pjattet om, når jeg egentlig bare vil se bildene deres. edit: Fant ut at jeg kan lage en liste og kun vise bilder fra denne. Det burde funke. Endret 14. mars 2013 av XmasB Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå