Gå til innhold

Lesesaler i Oslo

Anbefalte innlegg

Jeg er privatist og trenger et sted å sitte i Oslo hvor jeg kan lese.

Hvor som helst egentlig.

Har noen krav.

- Stikkontakt

- Ikke stappfullt med folk

- Helst være lov til å spise

Har sittet litt på nasjonalbiblioteket, men ytterjakker må henges i garderoben og man får ikke spise på lesesalen. Det er et stort minus.

Ellers er jeg veldig fornøyd med stedet, så hadde vært fint med noe lignende.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva med lesesalene på Blindern?

De fleste der er åpne for alle i åpningstiden, og du kan spise der. Det pleier å være en ganske god mengde studenter der etter påske pga eksamenstiden, men ellers er det ganske romslig :)

Lenke til kommentar

Er litt redd for at studentene på Blindern skal se litt stygt på meg når jeg kommer og tar opp plassen deres. De vil jo se at jeg har videregåendepensum med meg.

Er det noen som har erfaringer med noen av avdelingene til Deichmanske da?

Har bare vært innom på St.Hanshaugen, og der var det tett,varm luft som luktet svette. Og alle plassene var tatt. Det var ikke noe sted for meg.

Jo mindre folk, jo bedre.

Trenger ikke være midt i sentrum for min del, bare det er god buss/trikk/bane/tog-forbindelse dit.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Studer inne i en pappeske bak den lokale bensinstasjonen. Strøm kan du hente fra et hobbyaggregat som du har på utsiden av pappesken som bråker :)

Lenke til kommentar

Jeg bare sa hvordan jeg likte å ha det rundt meg, for å så spørre om det var noen slike lesesaler som dere visste om.

Noen som kanskje er litt bortgjemte, og ikke midt i sentrum. Det er jo smekk fullt over alt omtrent.

Må da være lov til å spørre om det.

Jeg er forøvrig ferdig med videregående, bare tar opp noen fag for å forbedre snittet. Leser på egenhånd, så jeg er i grunnen alene uansett. Så jo, jeg kan vel egentlig sitte og lese for meg selv i et hjørne. Passer meg ypperlig.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...