inaktiv000 Skrevet 16. september 2003 Del Skrevet 16. september 2003 Hei! Lefdal åpner her en plass i morgen, og har diverse åpningstilbud. En av dem er en hjemmekino pakke, Sony DAVS400, som har DVD spiller og 5x40 watt + 100 watt subwoofer. Denne koster 2 495, mot 3 995 på Elkjøp. Er det verdt å satse på? Den kan så vidt jeg ser ikke spille av noe DivX eller liknende, er dette noen stor ulempe? Jeg har ikke hatt store planer for å kjøpe meg DVD/hjemmekino, men hvis dette er et veldig godt tilbud kan det jo være jeg hopper på Lenke til kommentar
cdrom Skrevet 16. september 2003 Del Skrevet 16. september 2003 Hold deg unna, dette er et tamt anlegg. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 16. september 2003 Del Skrevet 16. september 2003 Hold deg unna, dette er et tamt anlegg. Det er jo ikke så rart til den prisen, spørsmålet er jo om det er "lite tamt" nok til at det er ett bra kjøp. Snakker tross alt 2.5k med spiller AtW Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 16. september 2003 Del Skrevet 16. september 2003 Hjemmekino pakker til en så lav pris er bare å holde seg unna. Lenke til kommentar
Neme Skrevet 16. september 2003 Del Skrevet 16. september 2003 En kamerat kjøpte dette anlegget, og det funker fint nok hjemme hos han (14^2m rom). Jeg kan ikke stort om lyd, men jeg levde meg fint inn i The Rock når vi testa DVD spillern Lenke til kommentar
inaktiv000 Skrevet 16. september 2003 Forfatter Del Skrevet 16. september 2003 det ble til at jeg ikke kjøper, mest fordi jeg ikke trenger så veldig damen skal ut i morgen og handle masse.. hehe hun bestemte seg for 28" tv, dvd/vhs spiller osv osv.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå