just_smile Skrevet 12. mars 2013 Del Skrevet 12. mars 2013 hei, jeg er en jente på 15- snart 16 år som har et lite problem... det føles som om jeg har stått opp fra de døde jeg føler meg så slapp og trøtt, har aldri vært sånn før.. var sånn i går også :/ i tillegg har jeg kraftig hodepine, er kvalm, også er veldig svimmel hva skal jeg gjøre? hva skjer med meg for tiden? Lenke til kommentar
Occi Skrevet 12. mars 2013 Del Skrevet 12. mars 2013 Ta deg en tur til legen. Ta f. eks noen blodprøver. Ta vare på kroppen din. Gjentar det seg, og du vet at du får i deg nok næring/sovn og legen din avfeier det med "spis og sov mer" kan det lønne seg å pushe på litt mer. Har av erfaring hatt problemer med folk i helsesystemet som avfeier saker de ikke vet hva gjelder for fort med generelle "tips". 1 Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 12. mars 2013 Del Skrevet 12. mars 2013 Gravid, fyllesyk, en eller annen mangelsykdom eller noe helt annet. Gå til legen. 1 Lenke til kommentar
just_smile Skrevet 12. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2013 Ta deg en tur til legen. Ta f. eks noen blodprøver. Ta vare på kroppen din. Gjentar det seg, og du vet at du får i deg nok næring/sovn og legen din avfeier det med "spis og sov mer" kan det lønne seg å pushe på litt mer. Har av erfaring hatt problemer med folk i helsesystemet som avfeier saker de ikke vet hva gjelder for fort med generelle "tips". ok, takk for svar! Lenke til kommentar
Occi Skrevet 12. mars 2013 Del Skrevet 12. mars 2013 ok, takk for svar! Er heller ikke uvanlig at man føler seg litt slapp under puberteten, så trenger ikke være noe spesielt. Uansett lykke til Lenke til kommentar
just_smile Skrevet 12. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2013 Er heller ikke uvanlig at man føler seg litt slapp under puberteten, så trenger ikke være noe spesielt. Uansett lykke til ok jo, takk for det! Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 13. mars 2013 Del Skrevet 13. mars 2013 Det jeg ville bedt legen sjekke er om du har fått kyssesyken.. Da jeg fikk det (var litt yngre enn deg da jeg fikk det) så føltes det som om elefanter danset på hodet mitt, og jeg merket ettervirkningene leeeeenge (var ekstremt mye sliten og hadde ''sykdomsfølelse''). Lenke til kommentar
just_smile Skrevet 13. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2013 Det jeg ville bedt legen sjekke er om du har fått kyssesyken.. Da jeg fikk det (var litt yngre enn deg da jeg fikk det) så føltes det som om elefanter danset på hodet mitt, og jeg merket ettervirkningene leeeeenge (var ekstremt mye sliten og hadde ''sykdomsfølelse''). ok, takk Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 13. mars 2013 Del Skrevet 13. mars 2013 Kan jo være du rett og slett har fått for lite søvn? Gå til legen iallefall om det ikke bedrer seg! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå