JiGGe Skrevet 12. mars 2013 Del Skrevet 12. mars 2013 Hei, jeg har to google accounter. Når jeg logger meg på [email protected] så blir jeg automatisk videreført til [email protected]. Jeg regnet med at disse var koblet sammen på en eller annen måte. Så jeg prøvde å sende en mail fra en ekstern konto (hotmail.com) til [email protected] for å se om det dukket opp. Det gjorde den ikke og jeg fikk en leveringsfeil. Under settings står [email protected] som primær og ikke noe under sekundær) (Kan heller ikke legge til [email protected] her) Så kommer spørsmålet mitt. Når jeg logger inn på [email protected] så blir jeg videreført til [email protected], hvorfor det? Og hvordan endrer jeg dette i såfall? Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 12. mars 2013 Del Skrevet 12. mars 2013 Kan være nettleseren din som har lagret konto1. Prøv derfor med en annen nettleser Lenke til kommentar
JiGGe Skrevet 12. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2013 Hei, nå har jeg prøvd i både chrome, firefox og safari. Samme problem. For meg virker det som at [email protected] er brukernavnet (ikke faktisk en mail konto) til [email protected] Lenke til kommentar
JiGGe Skrevet 18. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2013 Kan legge til at jeg fortsatt ikke har løst dette problemet. Alle tips mottas med stor takknemlighet Lenke til kommentar
Pey'J Skrevet 19. mars 2013 Del Skrevet 19. mars 2013 Har du mulighet til å veksle mellom kontoene øverst til høyre etter å ha logget inn? Når jeg trykker på mitt kontobilde, ser jeg valget "Legg til konto". Det skal være mulig å veksle mellom kontoene i en liste. Her er en av flere hjelpesider hos Google om emnet. Lenke til kommentar
JiGGe Skrevet 21. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2013 Hei, det kan jeg ikke. Finner ikke [email protected] og kan heller ikke legge til denne under "Legg til konto" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå