Gå til innhold

Mulig å bytte skjermkort?

Windoge

Anbefalte innlegg

Hei.

For 3 uker siden bestillte jeg et Hercules 3D Prophet 9600 256MB DDR på komplett.no.

Noe som jeg aldri skulle ha gjort, kortet yter dårlig. Får ca 2600 i 3Dmark 03 med et kort som kosta meg 1700,- kr.

Det jeg lurer på er om det går ann å sende det inn og kanskje heller få et Sapphire Radeon 9600 PRO kort isteden? Eller noe form for bytting?

Takk for svar.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er mulig å bytte det, men det må skje innen syv dager (er ikke sikker), og du må levere det tilbake i originalemballasjen. Du får dekket mellomlegget mellom 9600 256 MB og 9600 Pro. Hvis Pro-kortet koster mer enn 256-kortet, må du betale mellomlegget. Hør med butikken du kjøpte den i for nærmere detailjer.

Lenke til kommentar

Som noen sier her har du ikke noe krav på å få byttet en vare. Angreretten kan du derimot benytte deg av dersom du gir beskjed til butikken før det er gått 14 dager etter at du mottok kortet. Varen må selvsagt være i tilsvarende samme stand som da du fikk den, dvs. komplett i emballasje. Dersom det er mer enn 14 dager siden du mottok kortet, send dem en høflig mail, så ordner det seg nok.

Lenke til kommentar

er det så stor fårskjell mellom de merkene da(Hercules,Sapphire)?

men synes du fikk litt lite i 3d mark(trodde ca 3200-3500 i score var mer

normalt)en kompis av meg fikk 3200 med xp 2500 og 9600 pro.

skal du ha bra ytelse i 3d mark 2003 må du nok ha ati 9700-9800...

ps:sorry så ikke at dette var et non pro kort.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...