pierce007 Skrevet 12. mars 2013 Del Skrevet 12. mars 2013 Har et Logitech Wave 2.4 tastatur som ikke fungerer med Win8 - derimot gjør musen det! Har installert og avinstallert og reinstallert drivere uten hell. Noen ideer? Lenke til kommentar
MilKman' Skrevet 15. mars 2013 Del Skrevet 15. mars 2013 Kan dette være til noe som helst hjelp? Lenke til kommentar
pierce007 Skrevet 18. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2013 Kan dette være til noe som helst hjelp? Ja det kunne - hadde det bare fungert. Noe av det første jeg prøvde... Lenke til kommentar
Malmern Skrevet 18. mars 2013 Del Skrevet 18. mars 2013 Er tastaturet koblet til en USB 3.0? Viss ja, prøv å sett den i en USB 2.0. Lenke til kommentar
pierce007 Skrevet 18. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2013 Er tastaturet koblet til en USB 3.0? Viss ja, prøv å sett den i en USB 2.0. Har prøvd begge på pcen - i tilegg til huben på skjermen...det vil bare seg ikke!!!! Kan det ha noe med Win8 å gjøre - at det ikke har kommet drivere??? Lenke til kommentar
MilKman' Skrevet 19. mars 2013 Del Skrevet 19. mars 2013 (endret) Bare til info så finnes det en del informasjon på logitech sine sider angående Windows 8 og Logitech Wave. Et kjapt googlesøk så finner du mye info, men du har kanskje sjekket der allerede eller? Har ikke ikke no spesiell kunnskap innenfor Windows 8, men prøver å sjekke litt rundt Endret 19. mars 2013 av MilKman' Lenke til kommentar
pierce007 Skrevet 19. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2013 Bare til info så finnes det en del informasjon på logitech sine sider angående Windows 8 og Logitech Wave. Et kjapt googlesøk så finner du mye info, men du har kanskje sjekket der allerede eller? Har ikke ikke no spesiell kunnskap innenfor Windows 8, men prøver å sjekke litt rundt Google er det første jeg tar i bruk ved problemer, deretter forum - neste Jesus??? Gud??? Nytt tastatur rett og slett? Godt tom for ideer og mulig løsninger... Lenke til kommentar
Chavalito Skrevet 20. mars 2013 Del Skrevet 20. mars 2013 Mulig et dumt forslag, men du har sjekket batteriene i tastaturet? Lenke til kommentar
pierce007 Skrevet 20. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2013 Mulig et dumt forslag, men du har sjekket batteriene i tastaturet? satt i nye ja:-) Lenke til kommentar
MilKman' Skrevet 20. mars 2013 Del Skrevet 20. mars 2013 (endret) Google er det første jeg tar i bruk ved problemer, deretter forum - neste Jesus??? Gud??? Nytt tastatur rett og slett? Godt tom for ideer og mulig løsninger... Haha, ja vær så snill, prøv Gud! Nei, men regner også med du har lest på Logitechs sider når du sier dette? EDIT: Er det forresten trådløst tastatur du har? Trådløs mus også? Endret 20. mars 2013 av MilKman' Lenke til kommentar
pierce007 Skrevet 20. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2013 Haha, ja vær så snill, prøv Gud! Nei, men regner også med du har lest på Logitechs sider når du sier dette? EDIT: Er det forresten trådløst tastatur du har? Trådløs mus også? har vel lest det meste jeg kan kommer over tror jeg...begge er trådløse ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå