danielrealized Skrevet 12. mars 2013 Del Skrevet 12. mars 2013 (endret) Hei, Jeg har tenkt å ha en reset knapp ved legend i et skjema. Hva er den riktig måten å gjøre dette på? Slik? <form> <fieldset> <ol> <li><legend>Register</legend></li> <li><button>Reset</button></li> </ol> <ol> <li><input type="text" name="first_name" /></li> <li><input type="text" name="last_name" /></li> <li><input type="submit" /></li> </ol> </fieldset> </from> Endret 12. mars 2013 av danielrealized Lenke til kommentar
Web King Skrevet 14. mars 2013 Del Skrevet 14. mars 2013 (endret) Du er veldig nerme her. Ved en liten forandring så håper jeg fikset på det hele for deg hvis jeg forstod deg rett. Erstattet koden med: Din: <li><button>Reset</button></li> Min: <li><input type="reset" value="Reset" /></li> Eks 1: <form> <fieldset> <ol> <li><legend>Register</legend></li> <li><input type="reset" value="Reset" /></li> </ol> <ol> <li><input type="text" name="first_name" /></li> <li><input type="text" name="last_name" /></li> <li><input type="submit" /></li> </ol> </fieldset> </from> Bilde av eks 1: Samme funsjon som din Eks 2: <form> <fieldset> <ol> <ul> <legend><strong>Register</strong></legend></ul> </ol> <ol> <p><ul>First name</ul></p> <ul><input type="text" name="first_name" /></ul> <p><ul>First name</ul></p> <ul><input type="text" name="last_name" /></ul> <ul><input type="reset" value="Reset" /></ul> <ul><input type="submit" /></ul> </ol> </fieldset> </from> Bilde av eks 2: Endret 14. mars 2013 av Web King Lenke til kommentar
Kaptein Snus Skrevet 20. mars 2013 Del Skrevet 20. mars 2013 (endret) Jeg ville kanskje gjort det slikt. Føler <ol> blir litt overflødig. http://codepen.io/madsaune/pen/birwx Endret 20. mars 2013 av Lek1 Lenke til kommentar
Web King Skrevet 26. mars 2013 Del Skrevet 26. mars 2013 Jeg ville kanskje gjort det slikt. Føler <ol> blir litt overflødig. http://codepen.io/madsaune/pen/birwx Klart! Fins flere metoder her for å lage dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå