Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Er han homofil?

Emma.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Eller han kan rett og slett ikke ha funnet det ut selv enda... Det er en kjent ting at både gutter og jenter føler enn viss dragning mot det sdamme kjønn i tenårene, jeg tror jeg gjorde det selv også og fant vel ganske kjapt ut av jeg ikke var hverken bi eller homofil da jeg måtte tyngekysse en gutt i et sånt "nødt eller sannhet" spill vi hadde moro av å spille, så det kan jo være det han kjenner litt på... Mye hormoner og følelser i de årene og alt for liten erfaring for noe av det, egentlig...

Som sagt, er du intresert så finner du dette ut ganske fort selv... :)

Lykke til!

• Liker 1
Lenke til kommentar

Eller han kan rett og slett ikke ha funnet det ut selv enda... Det er en kjent ting at både gutter og jenter føler enn viss dragning mot det sdamme kjønn i tenårene, jeg tror jeg gjorde det selv også og fant vel ganske kjapt ut av jeg ikke var hverken bi eller homofil da jeg måtte tyngekysse en gutt i et sånt "nødt eller sannhet" spill vi hadde moro av å spille, så det kan jo være det han kjenner litt på... Mye hormoner og følelser i de årene og alt for liten erfaring for noe av det, egentlig...

Som sagt, er du intresert så finner du dette ut ganske fort selv... :)

Lykke til!

Jo, alt du skrev der var et godt poeng! Så takk du :wee:

Lenke til kommentar

Jeg har en guttekompis som jeg er betatt av. Han er 15 år, og han henger så og si bare med jenter. Han er veldig opptatt av musikk, og elsker alt innenfor shm, deadmau5... og vi har samme musikksmak som gjør at vi prater ofte. Han prater også om klær veldig ofte. Og spør meg om hva slags skjorte som eks var finest. Samtidig som han er litt femi, spiller han spill som WoW. Jeg er veldig usikker, for han lager alltid vitser om underlivet til jentene, og han sier jeg har fin kropp og at jeg er så fin osv. Men om det blir spørsmål om penis blir han utrolig flau, sur og skifter tema. Er det ikke sånn at gutter heller vil prate om hvor stor penisen er enn å prate om underlivet?

Han baksnakker veldig ofte også om hvordan fjortisjenter oppfører seg, og hvordan folk ser ut. Men samtidig, er han veldig guttete av seg som at han er den som bestemmer ting, og når han blir lei seg så gråter han aldri, men blir bare irritert og ignorerer. Værsåsnill hjelp

Hva med å spørre han rett ut bare? Dersom han stoler på deg vil du sikkert få et ærlig svar.

Lenke til kommentar

Hva med å spørre han rett ut bare? Dersom han stoler på deg vil du sikkert få et ærlig svar.

Om du hadde lest lenger ned, så har jeg allerede gjort det. Han blir bare sur, og svarer verken nei eller ja men eks '' du er så teit :( ''

Lenke til kommentar

Om du hadde lest lenger ned, så har jeg allerede gjort det. Han blir bare sur, og svarer verken nei eller ja men eks '' du er så teit :( ''

Da synes jeg kanskje heller at du skal legge ballen død og la han få være den han er, uten å spørre om homofil eller ikke.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15

Da synes jeg kanskje heller at du skal legge ballen død og la han få være den han er, uten å spørre om homofil eller ikke.

Det var jo ikke poenget? Hvis hun er interessert i ham, altså interessert i et kjæresteforhold, er det jo ikke noe vits i å kaste bort tiden sin på en homofil gutt?

Lenke til kommentar

Det var jo ikke poenget? Hvis hun er interessert i ham, altså interessert i et kjæresteforhold, er det jo ikke noe vits i å kaste bort tiden sin på en homofil gutt?

Nei, men hun får jo ikke svar uansett, så da nytter det allfall ikke å plage vedkommende med spørsmål han ikke vil svare på.

Ingen her inne kan fortelle om han er homofil eller ikke.

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...