Emma. Skrevet 12. mars 2013 Del Skrevet 12. mars 2013 (endret) Jeg har en guttekompis som jeg er betatt av. Han er 15 år, og han henger så og si bare med jenter. Han er veldig opptatt av musikk, og elsker alt innenfor shm, deadmau5... og vi har samme musikksmak som gjør at vi prater ofte. Han prater også om klær veldig ofte. Og spør meg om hva slags skjorte som eks var finest. Samtidig som han er litt femi, spiller han spill som WoW. Jeg er veldig usikker, for han lager alltid vitser om underlivet til jentene, og han sier jeg har fin kropp og at jeg er så fin osv. Men om det blir spørsmål om penis blir han utrolig flau, sur og skifter tema. Er det ikke sånn at gutter heller vil prate om hvor stor penisen er enn å prate om underlivet? Han baksnakker veldig ofte også om hvordan fjortisjenter oppfører seg, og hvordan folk ser ut. Men samtidig, er han veldig guttete av seg som at han er den som bestemmer ting, og når han blir lei seg så gråter han aldri, men blir bare irritert og ignorerer. Værsåsnill hjelp Endret 12. mars 2013 av Emma. Lenke til kommentar
omarsbok Skrevet 12. mars 2013 Del Skrevet 12. mars 2013 Han er definitivt homoseksuell. 1 Lenke til kommentar
Populært innlegg Verbal Hologram Skrevet 12. mars 2013 Populært innlegg Del Skrevet 12. mars 2013 Spør han om han ville sugd pikk for 100 kr. 20 Lenke til kommentar
Battaman Skrevet 12. mars 2013 Del Skrevet 12. mars 2013 (endret) Det er mange gutter som er opptatt av musikk og musikk. Det at han hegner med jenter behøver ikke bety noen ting, mulig han er "friendzoned". Han spiller WoW? Jeg kjenner to stk som spiller aktivt, de er jenter. Og feminine så det holder. Min erfaring er at menn liker å vitse med alle slags griseting, men vi snakker _aldri_ lett om vår egen penis på et seriøst nivå, så om han er den eneste gutten i gjengen kan han føle seg utilpass. Vi gutter baksnakker like mye som dere jenter, og da helst de vi ikke liker. Jeg tror aldri jeg har sett en gutt over 12 gråte om han faller eller slår seg, jeg gråt ikke en gang da jeg brakk beinet for noen år siden, ble bare sur og mektig irritert på meg selv. Syns du skal be han ut på en date og se hva som skjer, evt. kan du spørre han, jeg er selv bi og har null problem med å snakke åpenlyst om det, men det er så klart ulikt fra person til person. EDIT: Må også få med at homofile ikke alltid er femi. Endret 12. mars 2013 av Battaman 3 Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 12. mars 2013 Del Skrevet 12. mars 2013 Kanskje han ikke har så stor penis at han har lyst til å snakke om den? Neida, men ja kan kanskje se ut som om han er homofil, men om du bare vil få deg ett ligg ekke det no problem, hadde flere venner (som i dag er homofile) som hadde jentekjærester i tenårene lengre forhold og sex med jenter selv om de viste at de var homofile på tiden. Lenke til kommentar
Populært innlegg *F* Skrevet 12. mars 2013 Populært innlegg Del Skrevet 12. mars 2013 Ok, jeg har listet opp pungtene og kategorisert de Pungter som tyder på homofili - henger så og si bare med jenter - Han prater også om klær veldig ofte. - Og spør meg om hva slags skjorte som eks var finest - r litt femi - Han baksnakker veldig ofte...hvordan folk ser ut Pungter som tyder på Hetrofili - veldig guttete av seg - når han blir lei seg så gråter han aldri, men blir bare irritert og ignorerer Pungter som ikke er relevante ihht legning, eller er usikre: - Han er 15 år - veldig opptatt av musikk, og elsker alt innenfor shm, deadmau5... og vi har samme musikksmak - spiller han spill som WoW - lager alltid vitser om underlivet til jentene - han sier jeg har fin kropp og at jeg er så fin osv. - spørsmål om penis blir han utrolig flau, sur og skifter tema tot 13 pungter 5 pungter tyder op homofili, 2 pungter tyder på hetrofili, 6 pungter er irrelevente, eller vanskelige å tilsette spesifikk legning. med dette kan man annslå at han med en sannsynlighet på 5/7 er homofili. eller i prosent, 5 / 7 * 100 = 71.43 % 11 Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 12. mars 2013 Del Skrevet 12. mars 2013 Ikke hør på "omarsbok".. Høres ut som en vanlig 15 åring som er litt usikker når det kommer til seksualitet. Kanskje han er heterofil nå, men blir homofil om 5 år hvis han fortsatt er usikker/forvirra. Det er rett og slett for tidlig til å si om han er hetero eller homo.. Tips: Gi han et kyss når dere to er helt alene, så vil du finne ut om han "tennes" av jenter eller ikke 2 Lenke til kommentar
Emma. Skrevet 12. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2013 Har sagt mange ganger til han at han er homofil, han nekter for det. Han vil virkelig at vi skal møtes i sommer for å henge sammen når jeg kommer til samme by som han på ferie. Han har guttevenner også, men henger mest med jenter har jeg skjønt. Vi prater sammen så og si nesten hver dag. Jeg er forelsket i denne gutten, men tør ikke å spørre han hva han føler for meg. Det kommer jeg nok heller ikke til å gjøre, for det kommer til å ødelegge tror jeg. Vi er ikke sånne som klarer å prate seriøst til hverandre om det ga mening (?) Han er ikke særlig opptatt av romanse, og han har ikke en eneste sang på spotifylista si som er om romanse engang. Han tyder på at han liker meg veldig godt som han sier selv, at jeg er veldig '' kul ''. Vi har en ganske chill/avslappende samtale når vi har en. Lenke til kommentar
Emma. Skrevet 12. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2013 Ikke hør på "omarsbok".. Høres ut som en vanlig 15 åring som er litt usikker når det kommer til seksualitet. Kanskje han er heterofil nå, men blir homofil om 5 år hvis han fortsatt er usikker/forvirra. Det er rett og slett for tidlig til å si om han er hetero eller homo.. Tips: Gi han et kyss når dere to er helt alene, så vil du finne ut om han "tennes" av jenter eller ikke Takk, skal prøve mitt beste Lenke til kommentar
N. Tveranger Skrevet 12. mars 2013 Del Skrevet 12. mars 2013 Dette finner du enkelt ut, tilby han en håndjager. 2 Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 12. mars 2013 Del Skrevet 12. mars 2013 Bare kjør på om han vil være i forhold, eller så kan du sitte å vente i 100år føre han sier sin legning. Men nei, det finnes ikke noe fasit svar på legningen til personer. Uansett lykke til =) Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 12. mars 2013 Del Skrevet 12. mars 2013 Først og fremst er det veldig uvanlig å komme ut av skapet når man er så ung så om det skulle vise seg at han er homofil vil du mest sannsynlig ikke finne ut av det med det første. Det er heller ikke sånn at bare fordi man er gutt og liker å se bra ut er man homofil eller visa versa. Seksualitet er på mange måter veldig komplisert og hva slags musikk og spill man liker er på ingen måte relevant for ens seksualitet Jeg sier som Woltox og synes du burde kjøre på, iom han sier han synes du er fin, liker å være med deg og vil være med deg også i ferien så virker det jo at på til som om han liker deg og hvis ikke så burde ikke det være noe problem heller Lenke til kommentar
Akse Skrevet 12. mars 2013 Del Skrevet 12. mars 2013 Mest sannsynlig er han ikke homofil nei. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 12. mars 2013 Del Skrevet 12. mars 2013 Sikkert en usikker, metrofil guttunge. 2 Lenke til kommentar
Trene Arnholdt Skrevet 13. mars 2013 Del Skrevet 13. mars 2013 Men herre Jesus Kristus og alle vennene hans i hakkebakke skogen! Tror du at du skal finne svar i en tråd som denne om han er homofil?? hehe. Dere er unge, så bare chill og ta ting som de kommer. Hvis han er homofil, så er det bare han som kan svare for det en gang når han evt er klar for det. Jeg hang mest med jenter selv når jeg var på hans alder, men jeg er ikke homofil av den grunn. Jeg har lært meg mye om hvordan jenter tenker og føler iforrhold til oss gutta. Det gir meg en fordel når jeg er ute på jakt for å si det sånn. 1 Lenke til kommentar
Danek Skrevet 13. mars 2013 Del Skrevet 13. mars 2013 Jeg er på ingen måte selvutnevnt homo-ekspert, men slik jeg tyder atferden i TS' beskrivelse fremstår det som et tilfelle person av homoseksuell legning hinsides all rimelig tvil. 1 Lenke til kommentar
Feh Skrevet 13. mars 2013 Del Skrevet 13. mars 2013 Jeg kjenner flere som kunne passet TS beskrivelse, men ingen av dem er homo. Ikke bifile engang. Og de er langt opp i 20-årene og har vært sånn for alltid. Noen har til og med kone og barn Han er ikke særlig opptatt av romanse, og han har ikke en eneste sang på spotifylista si som er om romanse engang. Jeg er hetero og jeg har ikke en eneste romantisk sang i mitt bibliotek heller. Jeg hører kun på elektronisk musikk (house for det meste) og jeg kan ikke fordra lovesongs, ballader og den slags. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 13. mars 2013 Del Skrevet 13. mars 2013 Jeg er hetero og har flere romantiske sanger i mitt bibliotek, men så har jeg en svakhet for Julio Iglesias også. Lenke til kommentar
Extraterrestrial Skrevet 13. mars 2013 Del Skrevet 13. mars 2013 Kanskje han er bifil? 1 Lenke til kommentar
Yoshii Skrevet 14. mars 2013 Del Skrevet 14. mars 2013 Kanskje han er bifil? This. bifile rocks. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg