Gå til innhold

Spm. angående bowtie, crewnecks og chelsea boots


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Jeg har et par kjappe spørsmål angående noe jeg er litt usikker på.

 

Hva syns dere om en vid crewneck (vid i halsen), med en mønstrete skjorte under + et "slim bowtie, som er ensfarget?

 

Også har jeg veldig lyst til å gå til innkjøp på brune/sorte chelsea boots (eller noe som ligner), men jeg er litt usikker da jeg er veldig tynn, derfor er jeg redd for at leggene mine blir å "forsvinne". Dette er ikke et problem når jeg bruker skinnyjeans og converse, men hvordan blir det å fungere med f.eks. chealse boots? Jeg bruker som oftest Tight Long John Nudies.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det heter ikke "et slim bowtie". Det heter en sløyfe. Man bruker sløyfe til smoking, kjole og hvitt og liknende. Ikke med en genser. Det ser teit ut. Hvor vid tenker du? Noen er så vide at det ser rart ut uansett. Ellers er det sikker helt greit. Chelsea boots er greit det også. Har et par. Ikke det jeg bruker mest, men helt greit.

Lenke til kommentar

Hvilke tips vil dere gi hvis jeg vil se litt mer "classy" ut på byen, men heller ikke for mye? Jeg har tidligere brukt en mørk grå cardigan, en grå oxford skjorte og et tynt svartísh slips, men jeg følte det ble nesten litt for hipster!

 

Ellers er jeg egentlig veldig glad i å bare bruke en svarte skjorter, men hvis jeg vil skille meg litt mer ut, på en god måte?

Endret av Dundermix
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...