Øystein.F. Skrevet 12. mars 2013 Del Skrevet 12. mars 2013 Kan historia om Ryo få ei avslutning likevel? Les hele saken Lenke til kommentar
Memoen4Ever Skrevet 12. mars 2013 Del Skrevet 12. mars 2013 Dette er virkelig en oppfølger jeg vil ha. Shenmue 2 spilte jeg på Xbox, og det var et fantastisk spill. En oppfølger ved hjelp av kickstarter hadde vært kjempe bra om det lar seg gjøre. Lenke til kommentar
Hellem5 Skrevet 12. mars 2013 Del Skrevet 12. mars 2013 Dette er noe jeg har ventet lenge på. Både Shenmue 1 og 2, gir gode minner om titalls flasker cola, og enda flere poser potetgull på gutterommet. Hadde begge spillene orginalt på Sega Dreamcast, engelsk og japansk verson Donerer gladlig en liten slant til kickstarter! Det har jo vert kjent lenge at Suzuki har historien klar, så har i det minste ventet på en bok. 2 Lenke til kommentar
lardvader Skrevet 15. mars 2013 Del Skrevet 15. mars 2013 Bare å få opp kickstarter så skal de få masse penger fra meg! Har beholdt Dreamcast pga. av disse 2 og er det et spill jeg har ønsket oppfølger til siste 10 årene er det Shenmue 3! Hmm tror jeg må spille litt i helga Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå