JaySpearing Skrevet 12. mars 2013 Del Skrevet 12. mars 2013 Har hatt Microsoft Surface brettet mitt i et par dager nå. Det kjører som dere kanskje vet operativsystemet "Windows RT" og det finnes ingen Spotify app. Jeg leste litt på nettet og fant ut at det beste alternativet til spotify er "Slacker Radio". Men problemet mitt er at jeg ikke finner appen i Windows Store. Jeg har slått av funksjonen som skal gjøre det lettere å finne apps i min egen region og jeg er overbevist om at appen skal finnes på storen. Hadde virkelig satt pris på hjelp her. Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 12. mars 2013 Del Skrevet 12. mars 2013 Kan du ikke bare søke etter "slacker radio app for Windows" i Internet Explorer? Vil du ikke da få muligheten til å laste ned appen? (Har aldri prøvd dette selv, men det er det jeg ville ha prøvd først.) Lenke til kommentar
JaySpearing Skrevet 12. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2013 http://apps.microsoft.com/windows/en-us/app/slacker-radio/bd964815-8620-4a05-abf9-ad1f87f68027 Kommer hit og der kan jeg kun trykke "vis i Windows store" noe som sender meg videre til forsiden av Windows store.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå