Gå til innhold

Kamptråd - Tippeligaen runde 1

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ok, hørte om en episode der Odd skulle hatt straffe ja men dommeren fikk det ikke med seg da jeg var på kjøkkenet.

Handsepisoden derimot er en situasjon som er omtrent 50/50 der mange dommere ikke ville ha dømt straffe.

Var vel en lignende hands på Gyven (eller noe) etter straffen som ikke engang førte til frispark.

Så hvis det er dømming i favør Rosenborg kan man ikke si at man er nøytral selv heller!!!

At dømmingen kanskje ikke er på topp blir noe annet!

Lenke til kommentar

Ble ikke nevneverdig imponert av verken Molde eller Rosenborg. Tippeligaen er helt åpen i år.

Å ta en slik konklusjon på grunn av 1. serierunde har vel historien vist ikke stemmer hele tiden... la TL få noen runder på seg så får vi se.

Håper på RBK gull i år!!

Lenke til kommentar

Molde kommer sterkt tilbake, det er jeg sikker på.

Manchester United ligger 15 poeng foran andreplassen etter at de hadde en dårlig første kamp og tapte for Everton.

Spørsmålet er dog RBK som fortsatt sliter foran mål, blir spennende å se om det er høstformen som avgjør i år også.

Synes Viking, Aalesund og til tider Brann virket pigge, har ikke sett Start sin kamp men de ledet ganske komfortabelt sist jeg sjekket.

Lenke til kommentar

Til tross for at jeg satset noen kroner på RBK er jeg glad de ikke vant med maaaange mål man får jo 3 poeng uansett.

Når man knuser motstander i 1. serierunde kan det bare gå en vei neste og ofte går det også den veien.

Rosenborg gjorde en halvgod og litt rufsete kamp men tok likevel 3 poeng borte mot Odd, det er sterkt.

Har stor tro på at RBK hever seg til neste kamp og vinner komfortabelt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...