Gå til innhold

Kamptråd - Tippeligaen runde 1

Latias

Anbefalte innlegg

Er vel nok en påminnelse om at treningskamper i førsesongen ikke beskriver hvordan laget er i det hele tatt. Men tror VIF begynner å klatre ut i sesongen.

Skal også sies at Brann omtrent hvert eneste år er et ekstremt godt hjemmelag, og et helt annet lag på bortebane. Vanskelig å trekke noen konklusjoner om noen av de to lagenes innsats i år basert på denne kampen synes jeg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Og der er Brann seriemester, cupmester og verdensmester allerede!

Haha, du har tydeligvis fulgt jævlig dårlig med. Om det er noen lags supportere som har vært nøkterne de siste årene er det vel bergenserne. Selv skulle jeg egentlig ønske det var litt mer som i gamle dager, med høy og arrogant sigarføring i Brann-leiren. Men å glede oss over å knuse VIF er ikke vanskelig uansett!

• Liker 1
Lenke til kommentar

Det fins heilt klart ein del folk i bergen som omtrent tar CL-pokalen så snart Brann vinner ein kamp, men det har roa seg betraktelig dei siste åra. Samtidig så virka det som om ein del gjekk frå å vere fans av norges klart beste lag til å nesten slutte å bry seg i løpet av 1-1,5 sesongar. Jobba i ein butikk som til tider hadde ein del Brann-effekter og det var nesten besynderleg å sjå korleis interessa for å ikle seg klubben sine fargar sank i løpet av eit par sesongar. No trur eg nok også at det er på same måten ganske mange stadar, ting går i bølgedalar og det er mange som blir veldig optimistiske så snart ting går rette vegen. Var vel eit par Aafk-supporterar som omtrent innkasserte gullet etter førsteomgang mot Haugesund i går. (Kanskje ikkje heilt seriøst meint, men likevel)

Når eg først er inne på Aafk.. Til tross for tilreisande frå vennskapssupporterklubben frå Motherwell i Skottland, så var det rekordlavt tilskodartal på CLS i går. Tidlig seriestart, tidlig laurdagskamp og godt vêr/skivêr må nok ta litt ansvar, men klubben har også solgt ferre sesongkort enn i fjor, så fansen har nok vore litt leie av mykje av styret som prega klubben mot slutten av forrige sesong.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...