UngForfatter Skrevet 12. mars 2013 Del Skrevet 12. mars 2013 Hei jeg er en ganske ung skribent vil jeg si. Jeg er kun 17 år, men har allerede rukket å skrive i 5 år. Jeg har bare vist boken jeg skriver på til et par personer. Den er ikke ferdig, men den ligger på rundt 45 000 ord nå Jeg lurte på om det er noe som er interesserte i å lese noen av kapittelene og gi en god tilbakemelding. Jeg vil gjerne har "ris og ros"! Jeg kan si kort hva den handler om: Juli er 17. Kommer fra Oslo. Har drukket mye og holder på med en av Oslos kjekkeste gutter. På en avslutningsfest rett før sommeren blir hun busted for siste gang. Foreldrene tar henne med til Kristiansand. Hun skal bo der nede i en måned med mammaen, pappaen, lillesøsteren og tvillingbroren. Hun har et anstrengt til alle. Oppe på loftet til farmoren finner hun en gammel dagbok fra 1917. Hun leser den gjennom sin tid i "eksil" på Sørlandet Hun rekker også å forelske seg i en kjekk gutt som er ett år eldre enn henne. Jenta Juli leser om heter Andreea. Hun ble voldtatt i klosteret hun bodde på fra hun var åtte til hun var femten da hun rømte. Hun dra ned til den lille italienske byen, Vernazza. Der bor hun hos noen gamle kjenninger av familien hennes. Familien forlot henne i klosteret. Vi følger Andreea på hennes vei tilbake til det normale liv. :) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå