Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Får den ikke inn i jenta

Anbefalte innlegg

Jeg hadde trang forhud som liten og fikk, som Mitra sier, et "snitt". Rettere sagt er det tre snitt, to på hver side på undersiden, og et snitt midt på oversiden. Det gjorde helt hinsides vondt å pisse i et par dager, også brukte det vel en drøy-2 uker på å gro. Forhuden ble helt fin og har aldri hatt problemer med det siden. Det snittene gjør er å slakke ut selve "ringen" som ligger i tuppen av forhuden. Det er dog viktig å huske på å holde den vedlike i etterkant ved å dra tilbake forhuden med ereksjon gjevnlig. Mye puling vil også hjelpe til med å tøye den ut. Første gang jeg hadde sex trodde jeg at jeg skulle dø, men siden den gang har det gått greit.

Du kan også prøve å tøye den ut på egenhånd. Få ereksjon, dra forhuden litt tilbake så den strammer seg og "press" med penis. Det gjør nok litt vondt, men det skal være mulig å tøye den ut med litt innsatsvilje. Så lenge du får forhuden helt tilbaketrukket vil det også gjøre mindre vondt ved samleie enn hvis den bare ligger halvveis.

TS:

Har du prøvd å spytte på eller smøre kukhodet ditt med hennes saft? Ofte må det litt smøring til på begge sider før det går. Prøv også å "brett ut" kjønnsleppene hennes med fingrene, eller be henne om å gjøre det slik at du ikke stanger mot de ytre leppene som er fort gjort. Anonym poster: 29eb1c3f83ddc460b6ccf894b047cbf7

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...