Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Får den ikke inn i jenta

Anbefalte innlegg

hei har et problem hver gang jeg og dama prøver å ha sex funker det ikke.

jeg for en ereksjon problemet er at jeg har trang forhud og føler ubehag og noen ganger smerte når jeg prøver å gå inn i hun.

Så jeg prøver å dytte den inn men den nekter, kommer kanskje 1cm inn og stopper, noen sekunder senere blir den slapp igjen.

Er det normalt å ikke kunne få den inn i det hele tatt med trang forhud? Anonym poster: e6b9442d60672080dd656cf565ca31e4

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det finnes ikke noe som heter snitt for utviding. Enten tar du forhuden ellers tar du den ikke. Så enkelt er det.

Et enkelt vertikalt snitt vil være risikofylt og en potensiell grobunn for bakteriell infeksjon. Aldri hørt om og noe av det dummeste jeg har hørt.

Lenke til kommentar

Kanskje det gjør det, hva vet jeg? Bryr jeg meg? Nei.

Uansett det dummeste jeg har hørt om. Du snitter liksom ikke forhuden på den måten. Det er ikke en filet avignon, det er kuken din for svarte!

Ta forhuden din og bli ferdig med det.

Lenke til kommentar

går greit å runke for da runker jeg med forhuden på, problemet er når jeg skal inn i hun, jeg gjør hun skikkelig tent og våt men når jeg skal presse meg inn i hun går det ikke, føler også at jeg ikke blir hard nok da den blir slapp temmelig fort pga ubehag jeg har heller ikke den største pikken ca 14-15cm men det er altså umulig å få den inn, føler nesten at jg har mikropenis da den nekter å gå inn vet ikke om det skyldes ubehag, trang forhud eller at det er psykisk pga forhuden. Men det er altså helt umulig å ha ordentlig samleie med trang forhud? eneste utvei er lege?

Lenke til kommentar

går greit å runke for da runker jeg med forhuden på, problemet er når jeg skal inn i hun, jeg gjør hun skikkelig tent og våt men når jeg skal presse meg inn i hun går det ikke, føler også at jeg ikke blir hard nok da den blir slapp temmelig fort pga ubehag jeg har heller ikke den største pikken ca 14-15cm men det er altså umulig å få den inn, føler nesten at jg har mikropenis da den nekter å gå inn vet ikke om det skyldes ubehag, trang forhud eller at det er psykisk pga forhuden. Men det er altså helt umulig å ha ordentlig samleie med trang forhud? eneste utvei er lege?

Hvordan opplever du inngangspartiet. Er hun usedvanlig trang? Og ikke minst, er hun tilstrekkelig våt?

Lenke til kommentar

hun er ekstremt trang, trangeste jenta jeg har vært borti for såvidt inn 2 fingre

hun blir også veldig våt sånn at det renner litt

Fint at jenta er våt, det er veldig viktig at hun er våt. Jeg har en liten mistanke om at jenta er jomfru. Når jentene renner, utskiller de et naturlig glidemiddel som smører vaginalpassasjen. Det skal ikke gjøre vondt for deg dersom hun er litt trang så jeg tror du bør sjekke med legen og ev. finne en løsning på den trange forhuden.En omskjæring gjøres under bedøvelse. Det vil gjøre litt vondt når bedøvelsen stikker, ellers er det en kjapp prosess som tar et par uker å hele.

Lenke til kommentar

Fint at jenta er våt, det er veldig viktig at hun er våt. Jeg har en liten mistanke om at jenta er jomfru. Når jentene renner, utskiller de et naturlig glidemiddel som smører vaginalpassasjen. Det skal ikke gjøre vondt for deg dersom hun er litt trang så jeg tror du bør sjekke med legen og ev. finne en løsning på den trange forhuden.En omskjæring gjøres under bedøvelse. Det vil gjøre litt vondt når bedøvelsen stikker, ellers er det en kjapp prosess som tar et par uker å hele.

Nei hun har hatt sex med en person før meg

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...