AnonymDiskusjon Skrevet 12. mars 2013 Del Skrevet 12. mars 2013 hei har et problem hver gang jeg og dama prøver å ha sex funker det ikke. jeg for en ereksjon problemet er at jeg har trang forhud og føler ubehag og noen ganger smerte når jeg prøver å gå inn i hun. Så jeg prøver å dytte den inn men den nekter, kommer kanskje 1cm inn og stopper, noen sekunder senere blir den slapp igjen. Er det normalt å ikke kunne få den inn i det hele tatt med trang forhud? Anonym poster: e6b9442d60672080dd656cf565ca31e4 Lenke til kommentar
Staketten Skrevet 12. mars 2013 Del Skrevet 12. mars 2013 Korleis... går det greitt å runke? Ikkje noko problem med forhuda då? Lenke til kommentar
Danek Skrevet 12. mars 2013 Del Skrevet 12. mars 2013 Det er jo ikke noe morro dersom man ikke får den inn. Det du kan prøve er å gjøre dama ordentlig våt før dere begynner med puling. Fingre, tunge, dildoer... Det meste kan brukes for å starte denne magiske prosessen. Lenke til kommentar
Trene Arnholdt Skrevet 12. mars 2013 Del Skrevet 12. mars 2013 Ta en tur til fastlegen din. Du kan få lokalbedøvelse og et snitt, som vil utvide forhuden. Kjappt og greit, men du må nok vente litt med å ha sex. Men da kan du iallefall nyte sexen med hele kølla inni etterpå. Lykke til. Lenke til kommentar
Danek Skrevet 12. mars 2013 Del Skrevet 12. mars 2013 Hvis problemet er for trang forhud og det gjør vondt, da er det jo ikke rart du ikke får den inn... Tror omskjering er tingen, ja. Lenke til kommentar
Trene Arnholdt Skrevet 12. mars 2013 Del Skrevet 12. mars 2013 Nei for pokker.. Det er bare snakk om å lage et snitt for å utvide den litt.. Omskjering er litt vel drastisk. Lenke til kommentar
Danek Skrevet 12. mars 2013 Del Skrevet 12. mars 2013 Det finnes ikke noe som heter snitt for utviding. Enten tar du forhuden ellers tar du den ikke. Så enkelt er det. Et enkelt vertikalt snitt vil være risikofylt og en potensiell grobunn for bakteriell infeksjon. Aldri hørt om og noe av det dummeste jeg har hørt. Lenke til kommentar
BaronSlask Skrevet 12. mars 2013 Del Skrevet 12. mars 2013 For noe tøys Danek. Det er muligheter for å snitte forhuden og sy den sammen på en spesiell måte, slik at den blir videre. Kan ikke skjønne at du er så bastant når du ikke aner hva du snakker om. 2 Lenke til kommentar
Danek Skrevet 12. mars 2013 Del Skrevet 12. mars 2013 Kanskje det gjør det, hva vet jeg? Bryr jeg meg? Nei. Uansett det dummeste jeg har hørt om. Du snitter liksom ikke forhuden på den måten. Det er ikke en filet avignon, det er kuken din for svarte! Ta forhuden din og bli ferdig med det. Lenke til kommentar
BaronSlask Skrevet 12. mars 2013 Del Skrevet 12. mars 2013 Hva du vet? Svært lite tydeligvis, derfor skjønner jeg ikke hvorfor du føler du har belegg for å komme med følgende: "Det finnes ikke noe som heter snitt for utviding. Enten tar du forhuden ellers tar du den ikke. Så enkelt er det.". 3 Lenke til kommentar
TMB Skrevet 12. mars 2013 Del Skrevet 12. mars 2013 Det er ikke en filet avignon, det er kuken din for svarte! Jentene kaller min for filet avignon fordi den er så deilig 4 Lenke til kommentar
omnomnomnivore Skrevet 12. mars 2013 Del Skrevet 12. mars 2013 Tviler på at damene du dater vet hva filet avignon er for noe. Går vel mer i farsepølse der i gården 2 Lenke til kommentar
mike88 Skrevet 12. mars 2013 Del Skrevet 12. mars 2013 (endret) ., Endret 12. mars 2013 av Solbrent90 Lenke til kommentar
Danek Skrevet 12. mars 2013 Del Skrevet 12. mars 2013 Jentene kaller min for filet avignon fordi den er så deilig Jentene kaller min for Big Mac uten cheeze, men med sylteagurk. Lenke til kommentar
mike88 Skrevet 12. mars 2013 Del Skrevet 12. mars 2013 går greit å runke for da runker jeg med forhuden på, problemet er når jeg skal inn i hun, jeg gjør hun skikkelig tent og våt men når jeg skal presse meg inn i hun går det ikke, føler også at jeg ikke blir hard nok da den blir slapp temmelig fort pga ubehag jeg har heller ikke den største pikken ca 14-15cm men det er altså umulig å få den inn, føler nesten at jg har mikropenis da den nekter å gå inn vet ikke om det skyldes ubehag, trang forhud eller at det er psykisk pga forhuden. Men det er altså helt umulig å ha ordentlig samleie med trang forhud? eneste utvei er lege? Lenke til kommentar
Danek Skrevet 12. mars 2013 Del Skrevet 12. mars 2013 går greit å runke for da runker jeg med forhuden på, problemet er når jeg skal inn i hun, jeg gjør hun skikkelig tent og våt men når jeg skal presse meg inn i hun går det ikke, føler også at jeg ikke blir hard nok da den blir slapp temmelig fort pga ubehag jeg har heller ikke den største pikken ca 14-15cm men det er altså umulig å få den inn, føler nesten at jg har mikropenis da den nekter å gå inn vet ikke om det skyldes ubehag, trang forhud eller at det er psykisk pga forhuden. Men det er altså helt umulig å ha ordentlig samleie med trang forhud? eneste utvei er lege? Hvordan opplever du inngangspartiet. Er hun usedvanlig trang? Og ikke minst, er hun tilstrekkelig våt? Lenke til kommentar
mike88 Skrevet 12. mars 2013 Del Skrevet 12. mars 2013 hun er ekstremt trang, trangeste jenta jeg har vært borti for såvidt inn 2 fingre hun blir også veldig våt sånn at det renner litt Lenke til kommentar
Danek Skrevet 12. mars 2013 Del Skrevet 12. mars 2013 hun er ekstremt trang, trangeste jenta jeg har vært borti for såvidt inn 2 fingre hun blir også veldig våt sånn at det renner litt Fint at jenta er våt, det er veldig viktig at hun er våt. Jeg har en liten mistanke om at jenta er jomfru. Når jentene renner, utskiller de et naturlig glidemiddel som smører vaginalpassasjen. Det skal ikke gjøre vondt for deg dersom hun er litt trang så jeg tror du bør sjekke med legen og ev. finne en løsning på den trange forhuden.En omskjæring gjøres under bedøvelse. Det vil gjøre litt vondt når bedøvelsen stikker, ellers er det en kjapp prosess som tar et par uker å hele. Lenke til kommentar
Trene Arnholdt Skrevet 12. mars 2013 Del Skrevet 12. mars 2013 Men hvorfor gjøre noe så drastiskt da? Må jo lære å sikte når han står å pisser på nytt for ikke å snakke om nye metoder for runking.. Som jeg sier, et snitt og du er god som gull. Men det er ikke min pikk, så ts må da få velge hva han vil selv. 2 Lenke til kommentar
mike88 Skrevet 12. mars 2013 Del Skrevet 12. mars 2013 Fint at jenta er våt, det er veldig viktig at hun er våt. Jeg har en liten mistanke om at jenta er jomfru. Når jentene renner, utskiller de et naturlig glidemiddel som smører vaginalpassasjen. Det skal ikke gjøre vondt for deg dersom hun er litt trang så jeg tror du bør sjekke med legen og ev. finne en løsning på den trange forhuden.En omskjæring gjøres under bedøvelse. Det vil gjøre litt vondt når bedøvelsen stikker, ellers er det en kjapp prosess som tar et par uker å hele. Nei hun har hatt sex med en person før meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg