Eriksendrul Skrevet 12. mars 2013 Del Skrevet 12. mars 2013 Hei jeg og noen venner ( 20-18 år ) tenkte og ta oss en tur ett eller annet sted tyskland/danmark osv. Er det noen 2 døgns båtreiser man kan ta når man er 20 ? evt er det noen som har et døgns opphold noe sted før båten drar tilbake ? danmark/tyskland tenkte og ikke betale mer en max 1500 kr for reise inkl overnatting osv Lenke til kommentar
Pernicious Weed Skrevet 18. mars 2013 Del Skrevet 18. mars 2013 Har dere bil? Jeg har hatt et par sånne turer til Danmark. Veldig greit om man bor på østlandet/sørlandet. Ta Color Line over til Hirtshals og kjøre derfra til en av de større byene på Jylland. Anbefaler Aalborg spesielt, om det er partytur dere tenker. Får relativt billige firemannrom der. Vi tok taxi fra Hirtshals og tilbake igjen, siden båtreisen siden vi reiste på litt ugunstige tidspunkt. Kosta rundt 900 kroner hver vei, om jeg ikke husker feil. Båtreisen koster så si ingenting. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 18. mars 2013 Del Skrevet 18. mars 2013 Dere kan jo også fly og bo billig. Her har dere noen hundre varianter med 2 overnattinger som dere jo også selv kan booke separat. http://www.solfaktor.no/tour/charters?deps=Norge;words=storby;d=;m=;delta=14;days=2-2;rating=5;pg=0 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå