fjarle Skrevet 12. mars 2013 Del Skrevet 12. mars 2013 Melodive er et psykedelisk dypdykk.Dette norske spillet gjør det skarpt i App Store Lenke til kommentar
1BlueAnd1White Skrevet 12. mars 2013 Del Skrevet 12. mars 2013 Dette var jo litt kult Lenke til kommentar
hurdava Skrevet 12. mars 2013 Del Skrevet 12. mars 2013 Positivt at norske app-utviklere hevder seg! Lenke til kommentar
Xkr%#^+* Skrevet 12. mars 2013 Del Skrevet 12. mars 2013 Artig når noen får det til! Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 12. mars 2013 Del Skrevet 12. mars 2013 Kjøpte spillet nå. Psykedeliske greier! Ser veldig bra ut, og kontrollen sitter støpt. Anbefales. Virkelig noe unikt på mobilspillfronten. Lenke til kommentar
Xkr%#^+* Skrevet 12. mars 2013 Del Skrevet 12. mars 2013 Kjøpte spillet. Mest for å støtte litt, men også for å se på det. Syns det så bra ut jeg. Selv om jeg foretrekker å spille på TV skjermen med Android tlf som fjerkontroll, så var dette slett ikke dårlig! Men fortsetter nok å spille på denne i fremtiden: http://samok.no/produkt/minix-neo-x5-3d-mediaspiller/ Lenke til kommentar
johan gjestland Skrevet 13. mars 2013 Del Skrevet 13. mars 2013 (endret) Hei, utvikleren her! Ville bare si at det går ann spille på projektor/storskjerm med en hdmi-connector. Det anbefales på det sterkeste! Ellers er det bare å spørre meg spørsmål hvis det er noen som lurer på noe! Hvis det er noen som liker spillet, så følge meg gjerne på twitter @melodive og/eller send venneforespørsel på gamecenter! johan ps. det er en stor tråd på toucharcade-forumet om spillet med masse forklaring og inside-tips her: http://forums.toucharcade.com/showthread.php?t=180897 Endret 13. mars 2013 av johan gjestland Lenke til kommentar
Xkr%#^+* Skrevet 13. mars 2013 Del Skrevet 13. mars 2013 Kommer dette til Android også? Lenke til kommentar
johan gjestland Skrevet 17. mars 2013 Del Skrevet 17. mars 2013 Jeg håper å kunne porte dette spillet til alle platformer, og selvfølgelig står Android øverst på listen. Jeg prøver å finne en utvikler som kan ta på seg jobben, helst med bredest mulig plattform erfaring, ettersom min Andorid-erfaring er lik null. Det vil uansett ha rimelig høye systemkrav som tokjernet prosessor (både CPU og GPU). Takk for interessen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg