Superh3lt Skrevet 12. mars 2013 Del Skrevet 12. mars 2013 Hei! Jeg og noen kompiser har tenkt å prøve å lage en så stor festival som mulig, som kan dra flest mulig folk på sørlandet. Målgruppa vår er ungdom i hovedsak 18-20, selvom aldersgrensen vår mest sannsynlig blir 16. Jeg står helt fast på å finne ett navn. Jeg klarer ikke komme fram til ett navn som kan dra folk, har noen en god ide? Lenke til kommentar
Superh3lt Skrevet 12. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2013 Ha-ha-ha. Jeg setter mer pris på realistiske forslag. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 18. mars 2013 Del Skrevet 18. mars 2013 Det å starte en festival er ikke bare bare. Man er vel omtrent dømt til å gå med store underskudd de første årene, om ikke alt klaffer perfekt. Men lykke til uansett! Artig at omtrent hver eneste togstasjon i landet har sin egen festival snart. Lenke til kommentar
OJ Doe Skrevet 18. mars 2013 Del Skrevet 18. mars 2013 Quartfestivalen, Palmesus, Hove. Nei, stemmer, de er allerde brukt... Dropp dette. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 13. april 2013 Del Skrevet 13. april 2013 (endret) Har vært på en "festival" med rundt 100 folk på en bondegård, alle artistene spilte gratis (fikk dekt reisekostnader) og betaling var frivillig. Var artig det , så trenger ikke å sikte så altfor høyt i starten. Mange litt større festivaler startet i det små. Endret 13. april 2013 av Kun10kr Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå