Louiisa Skrevet 12. mars 2013 Del Skrevet 12. mars 2013 Eg har ei oppgåve om samnorsk og kvar den blei av. læreplanmålet mitt er; Gjer greie for norsk språkdebatt og språkpolitikken frå 1830 – talet til vår tid. i 2002 så endra lova seg om samnorsk og eg prøver og finne den gamle og nye lova i lovdata men finner den ikkje. noken som har ein formeining om samnorsk eller veit kor eg kan finne relativ innformasjon om det? Lenke til kommentar
Gjest medlem-141789 Skrevet 12. mars 2013 Del Skrevet 12. mars 2013 Om du har lov å bruke wikipedia, står det noko her. http://no.wikipedia.org/wiki/Samnorsk Lenke til kommentar
Louiisa Skrevet 13. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2013 Takk, har lest litt der men skal halde eit foredrag på 15 min, så trenger litt meir. Helst noko som går litt djupare i stoffet Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 13. mars 2013 Del Skrevet 13. mars 2013 Står vel mer enn nok i lærebøkene? Lenke til kommentar
Louiisa Skrevet 13. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2013 Det står så innvikla i lærebøkene, og mye rundt grøten! Lenke til kommentar
Staketten Skrevet 14. mars 2013 Del Skrevet 14. mars 2013 Frå ein synsstad vart samnorsken heldigvis kveld av dei konservative språkrørsla. Men sett frå den andre kanten: Samnorsken lever vidare i dag under dekknamnet "radikalt bokmål". Eg blir kvalm berre av tanken på dette språk-samansuriet. Lenke til kommentar
krikkert Skrevet 15. mars 2013 Del Skrevet 15. mars 2013 Du kan jo titte litt på Stortingets behandling av oppheving av samnorskbestemmelsen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå