Joachim_F Skrevet 12. mars 2013 Del Skrevet 12. mars 2013 Lyst til å gi favorittvåpenet ditt en overhaling? Les hele saken Lenke til kommentar
kattepiss Skrevet 12. mars 2013 Del Skrevet 12. mars 2013 Det værste er at folk kommer til å handle. 3 Lenke til kommentar
DickJustice Skrevet 12. mars 2013 Del Skrevet 12. mars 2013 Så lenge du ikke kan kjøpe deg til bedre prestasjoner er dette helt greit. Lenke til kommentar
Colossus Skrevet 12. mars 2013 Del Skrevet 12. mars 2013 Of course.. Skulle bare mangle. Det er tross alt Bobbyvision. 1 Lenke til kommentar
Smouchie Skrevet 12. mars 2013 Del Skrevet 12. mars 2013 Vel, siden det ikke er pay2win har jeg ingenting imot dette, men jeg nøyer meg med Action Quake 2 enn så lenge alikevel Lenke til kommentar
Anthr0 Skrevet 12. mars 2013 Del Skrevet 12. mars 2013 Det er vel kun CoD som kan teste noe sånn vulgært med et fullpriset spill. I F2P spillene så varer spillet så lenge du gidder å spille, i COD så forsvinner alt i neste versjon som kommer 1 år senere. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 12. mars 2013 Del Skrevet 12. mars 2013 At en kan bruke noen kroner på ting som dette har jeg ikke noe imot, det er når en kan bruke ekte penger for å få en fordel over andre at det blir et problem. Men når det er skrevet så synes jeg Treyarch kunne gitt dette gratis til sine kunder som kjøper COD spillene år etter år. Lenke til kommentar
C4STOR Skrevet 12. mars 2013 Del Skrevet 12. mars 2013 Men når det er skrevet så synes jeg Treyarch kunne gitt dette gratis til sine kunder som kjøper COD spillene år etter år. Robert Kotick: "Ha....haha...hahahaha....aaahhahahaha" Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 12. mars 2013 Del Skrevet 12. mars 2013 Liker ikke dette, ikke fordi jeg ikke liker valgfrihet, men jeg frykter at fremtidig innhold blir dårligere fordi produsentene belager seg på salg av innholdet som skulle vært inkludert i utgangspunktet. Lenke til kommentar
bjornhelge Skrevet 12. mars 2013 Del Skrevet 12. mars 2013 blackops2 ble levert inn på gamestop i dag.... er ferdig med treyarch og deres møkka spill, dette var dråpen som fikk begeret til å flyte over. Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 12. mars 2013 Del Skrevet 12. mars 2013 blackops2 ble levert inn på gamestop i dag.... er ferdig med treyarch og deres møkka spill, dette var dråpen som fikk begeret til å flyte over. På tide, råttent at du i det hele tatt kjøpte ruklet når du visste at Treyarch og Activision står bak. Skjerpings! 1 Lenke til kommentar
CommanderKeen Skrevet 12. mars 2013 Del Skrevet 12. mars 2013 Når det gjelder mikrotransaksjoner har jeg ikke noe problem med det. Kjøp det hvis du vil, stå over hvis du vil det. Ganske greit i grunn, og ingenting å klage på i hvertfall. Er ikke noen som kan anklage Activision og Treyarch for å ha lite innhold i spillene sine. Lenke til kommentar
uze Skrevet 12. mars 2013 Del Skrevet 12. mars 2013 Føler at det blir feil å ha mikro transaksjoner i et full priset spill, uansett om det ikke gir spilleren en fordel over andre. Når jeg kjøper et spill, så forventer jeg at alt sammen skal kunne bli "unlocka", ikke at jeg trenger å kjøpe ting for å få ting til å se bra ut. 1 Lenke til kommentar
jihn Skrevet 12. mars 2013 Del Skrevet 12. mars 2013 huhuhu, melkebonden kotic er stadig frempå! Og her er folk fanden meg så dumme at de kommer til å betale for dritten også. Lenke til kommentar
tissogtass Skrevet 13. mars 2013 Del Skrevet 13. mars 2013 Lol, vi har jo betalt for det spellet.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå