Kurt Lekanger Skrevet 12. mars 2013 Del Skrevet 12. mars 2013 Se første offisielle "teaser"-bilde og les de siste ryktene her.Dette er antagelig Samsung Galaxy S IV Lenke til kommentar
Klatt3n Skrevet 12. mars 2013 Del Skrevet 12. mars 2013 Tror Samsung blingser stort dersom de slipper en S4 som er kliss lik, men litt større enn S3. Mye forvirring og skuffede fans på lik linje som Apple-fansen (og verden ellers) var i forhold til iP4/iP4S. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 12. mars 2013 Del Skrevet 12. mars 2013 Hadde et håp om et litt annet design Lenke til kommentar
k@llemannen Skrevet 12. mars 2013 Del Skrevet 12. mars 2013 Samsung la nok ut det bildet for å sette oss på villspor. Dei vil garantert ikkje gå i samme feile retning som apple gjør med sine telefoner. Satser på at dei lanserer noke som blir like "amazing" som dei alltid har gjort 3 Lenke til kommentar
k@llemannen Skrevet 12. mars 2013 Del Skrevet 12. mars 2013 Tror Samsung blingser stort dersom de slipper en S4 som er kliss lik, men litt større enn S3. Mye forvirring og skuffede fans på lik linje som Apple-fansen (og verden ellers) var i forhold til iP4/iP4S. Tviler sterkt på at samsung vil skuffe oss, det gjør dei aldri Lenke til kommentar
Mala Skrevet 12. mars 2013 Del Skrevet 12. mars 2013 Syns Samsung kunne tatt en titt på hva HTC driver med om dagen, og gått bort fra sitt plastic fantastic design, om det viser seg at det går for billig løsningen igjen. 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 12. mars 2013 Del Skrevet 12. mars 2013 Tenker det samme som Klatt3n, håper bare de går for stereo høyttalere. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 12. mars 2013 Del Skrevet 12. mars 2013 (endret) Endret 12. mars 2013 av Mala 1 Lenke til kommentar
TheMoonMan Skrevet 12. mars 2013 Del Skrevet 12. mars 2013 (endret) I got a fever and the only prescription is more plastic.. Endret 12. mars 2013 av TheMoonMan 4 Lenke til kommentar
jawiz Skrevet 12. mars 2013 Del Skrevet 12. mars 2013 For en utrolig stor skuffelse isåfall! Det er 99% sikkert at dette er final design, da posteren til samsung viser siluett av samme type tlf. SKUFFENDE! blir vel en Sony Experia Z eller noe på meg vanntett er den også! 1 Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 12. mars 2013 Del Skrevet 12. mars 2013 Syns Samsung kunne tatt en titt på hva HTC driver med om dagen, og gått bort fra sitt plastic fantastic design, om det viser seg at det går for billig løsningen igjen. Så du vil over til dyrere og dårligere materialer? AtW 2 Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 12. mars 2013 Del Skrevet 12. mars 2013 Samsung må nok snart innse at billig-plastikken sin ikke faller i smak... For å være helt ærlig forstår jeg ikke at noen velger andre Android-produkter enn Nexus 4, 7 eller 10. Lenke til kommentar
Digitalklokke Skrevet 12. mars 2013 Del Skrevet 12. mars 2013 For en utrolig stor skuffelse isåfall! Det er 99% sikkert at dette er final design, da posteren til samsung viser siluett av samme type tlf. SKUFFENDE! blir vel en Sony Experia Z eller noe på meg vanntett er den også! Du er nok ikke den eneste:-P men en ting veldig mange glemmer, innsiden har jo en del å si. Jeg kjøpte ikke S3'en min fordi jeg syntes den så ut som verdens kuleste telefon, men pga specsa. Har den fortsatt, like fornøyd i dag som dagen den kom i posten. Men xperia z frister sterkt den og 1 Lenke til kommentar
jawiz Skrevet 12. mars 2013 Del Skrevet 12. mars 2013 For en utrolig stor skuffelse isåfall! Det er 99% sikkert at dette er final design, da posteren til samsung viser siluett av samme type tlf. SKUFFENDE! blir vel en Sony Experia Z eller noe på meg vanntett er den også! Du er nok ikke den eneste:-P men en ting veldig mange glemmer, innsiden har jo en del å si. Jeg kjøpte ikke S3'en min fordi jeg syntes den så ut som verdens kuleste telefon, men pga specsa. Har den fortsatt, like fornøyd i dag som dagen den kom i posten. Men xperia z frister sterkt den og Jo men jeg vil ikke kjøpe meg en s3 til for å si det sånn vil ha noe nytt! Får håpe for samsungs skyld at de har noen ess opp i ermet, ellers er det over til sony-båten for meg! 1 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 12. mars 2013 Del Skrevet 12. mars 2013 Så du vil over til dyrere og dårligere materialer? AtW Unibody i polycarkonat plastikk som HTC One X hadde jo vært en stor forbedring bare der. Når det er sagt bruker jeg verken One X eller har planer om noe fremtidig S4 kjøp Lenke til kommentar
Ole-Jørgen Skrevet 12. mars 2013 Del Skrevet 12. mars 2013 Har en følelse om at vi kommer til å bli skuffet denne gangen, kan hende jeg dropper Samsung i år og går for HTC One i stedet. Etter min mening er det både designmessig og spesifikasjonsmessig noe av det beste jeg har sett. Det eneste som har forvirret meg litt er Li-Po batteriet, men det ser ikke ut til å blir noe problem. Lenke til kommentar
Ole-Jørgen Skrevet 12. mars 2013 Del Skrevet 12. mars 2013 Syns Samsung kunne tatt en titt på hva HTC driver med om dagen, og gått bort fra sitt plastic fantastic design, om det viser seg at det går for billig løsningen igjen.Så du vil over til dyrere og dårligere materialer?AtW Hvordan kan unibody metall være "dårligere" materialer? Lenke til kommentar
Vice Skrevet 12. mars 2013 Del Skrevet 12. mars 2013 Faen! Liker ikke formen på S3 så jeg sto over den og satset på at S4 ville bli bedre. Men neeeei daaaa! Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 12. mars 2013 Del Skrevet 12. mars 2013 (endret) Hvordan kan unibody metall være "dårligere" materialer? (rett type) Plast er solid og lett og slipper igjennom EM-stråling. metall kan lett være dårligere. Se feks på fly, moderne fly er i ferd med å gå vekk fra aluminium og over til plast. AtW Endret 12. mars 2013 av ATWindsor 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg