Troy Henrik Skrevet 16. september 2003 Del Skrevet 16. september 2003 In your FACE Nvidia! Både NVIDIA og ATI deltok ivrig med bud i millionklassen før NVIDIA trakk seg på 8 millioner dollar. Dermed gikk ATI av med seieren, rett før Valve publiserte sine kontroversielle ytelsestester uten bruk av NVIDIAs anbefalte drivere. Testene viste at ATI sine grafikkort i enkelte tilfeller ytet over dobbelt så godt som NVIDIA-baserte kort i Half-Life 2. http://www.hardware.no/art.php?artikkelid=2010 Lenke til kommentar
Electric Skrevet 16. september 2003 Del Skrevet 16. september 2003 mao. må jeg spare et par lapper å kjøpe med ati kort.. damn Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 ATI er best nvidia suger Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 12. februar 2011 Del Skrevet 12. februar 2011 Ja nå gleder jeg meg virkelig til Half-Life 2. Håper vi ikke må vente like lenge til Half-Life 3 Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 12. februar 2011 Del Skrevet 12. februar 2011 ATI er best nvidia suger Enda godt vi ikke bumper. Og forøvrig så er det en enorm forskjell på ati og nvidia i hl2 i dag, det er helt tydelig at nvidia ikke er raske nok til å rendre hl2 i brukbar fps. Er vel ikke noe sjokk for noen at FX var forferdelige kort, til gjengjeld så fikk ati grisebank fra 6-8 serien, før de igjen tok innersvingen med hd3-hd5 serien. Denne generasjonen er vel den mest jevne på veldig lenge, hd6 vs gtx5 altså. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå