Gjest Slettet+45613274 Skrevet 12. mars 2013 Del Skrevet 12. mars 2013 Fått beskjed at jeg har vunnet en gratis tur til Thailand fra [email protected]. Er dette fake? Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 12. mars 2013 Del Skrevet 12. mars 2013 Tipper dette er noe svindel. Det finnes ikke noe info om siden. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+45613274 Skrevet 12. mars 2013 Del Skrevet 12. mars 2013 Takk for svar! Da trykker jeg ikke på linken Lenke til kommentar
monassmile Skrevet 13. mars 2013 Del Skrevet 13. mars 2013 Fått beskjed at jeg har vunnet en gratis tur til Thailand fra [email protected]. Er dette fake? Jeg har fått en sånn epost. Det sto at jeg og to andre har vunnet. Bare tull spør du meg Lenke til kommentar
knut ivar Skrevet 15. september 2013 Del Skrevet 15. september 2013 har fått en haug med mail fra de etter at jeg ble med på en konk fra Canal Digital som er min tv leverandør.Markedsfolka på CDP er vel ikke akkurat så innmari kjappe i toppen hva gjelder å sjekke fakta om sine underleverandører... disse epostene er bare en plage utta hælvete.. Tenkte jeg vill høre sånt rent hypotetisk og moralsk:Er et ddos etc angrep på disse serverne umoralsk og en sak kripos etc ville prioritere tro? Lenke til kommentar
Habla Møberg Skrevet 10. desember 2013 Del Skrevet 10. desember 2013 Jeg ville iallfall blitt evig takknemlig om "forbrukertilbud", "lokalposten" og et par til forsvant fra jordens overflate Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå